هدف حل مشلکی از جامعه است


هدف حل مشلکی از جامعه است

تفاهنامه همکاری پژوهشی میان پژوهشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری با هدف توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در نشست مشترک دکتر « محمد سلگی»، رئیس پژوهشگاه و دکتر «سعید قاضی مغربی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) دو طرف با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های یکدیگر بر همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی تأکید کردند.

دکتر«محمد سلگی» در این دیدار با اشاره به دو دهه فعالیت علمی و پژوهشی پژوهشگاه در حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد بسیاری از پروژه‌های ملی در حوزه فرهنگ توسط این پژوهشگاه انجام شده و در حال نیز چند طرح ملی در زمینه‌های خلقیات ایرانیان، مصرف کالاهای فرهنگی، سواد رسانه‌ای، آرزوی جوانان، نشان اجتماعی، هویت و سبک زندگی در دستور کار قرار دارد.

رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات همچنین با اشاره به حوزه‌های متنوع پژوهشی پژوهشگاه نظیر اقوام، دین، هنرها و نیز تحلیل ثانویه طرح‌ها و پیمایش‌های ملی تاکید کرد در این زمینه‌ها می‌توانیم با استفاده از توان علمی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام همکاری مشترک پژوهشی داشته باشیم.

در این دیدار، دکتر قاضی مغربی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمنی (ره) شهر ری نیز ضمن تشکر از حضور رئیس پژوهشگاه و هیات همراه در دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمنی (ره) شهر ری دارای ۲۰ هزار دانشجو، ۴۰۰ عضو هیات علمی ثابت، ۶۰۰ هیات علمی مدعو و ۸۰ هزار هکتار فضای آموزشی است و در رشته‌های هنر و معماری، حسابداری، فن مهندسی، علوم پایه، برق و کامپیوتر و علوم انسانی فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آخرین دستاوردهای این دانشگاه در حوزه نانو تأکید کرد هدف ما از امضای تفاهمنامه همکاری، حل مساله و مشکلی از جامعه است. بی‌شک در ارتباط علمی با یکدیگر بهتر می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم. دکتر قاضی به سابقه همکاری خود با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آشنایی قبلی با پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اشاره کرد و افزود: با همکاری مشترک از طریق تفاهمنامه انتظار داریم ضمن برآورده‌کردن نیازهای پژوهشی یکدیگر و ارتقای زمینه‌های مشترک همکاری، مشکلی از جامعه را برطرف کنیم.

در این دیدار که دکتر «شهرام علم»، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر داریوش مطلبی، معاون پژوهشی پژوهشگاه، مصطفی اسدزاده، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه و کتایون قهرمانی، مدیر ارتباطات علمی و پژوهشی پژوهشگاه نیز حضور داشتند، تفاهمنامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دانشگاه ازاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره) شهر ری منعقد شد.

همکاری متقابل در طراحی و اجرای طرح‌های پژوهشی، تالیف یا ترجمه، همکاری متقابل در اجرای نظر سنجی مورد نیاز دوطرف، برگزاری همایش ها و نشست های علمی، کارگاه های تخصصی مرتبط برابر ضوابط دو طرف، نشر مشترک آثار پژوهشی با نشان دو طرف، همکاری در استفاده از بانک های اطلاعاتی و منابع اسنادی و کتابخانه ای برابر ضوابط دو طرف و بهره گیری دو طرف از امکانات کارگاهی و فضای فیزیکی یکدیگر برخی از محورهای همکاری مشترک است.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا