مراسم تاسوعا و عاشورا در 80 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


مراسم  تاسوعا و عاشورا در 80 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مومنی شاد گفت: مراسم عزاداری و نوحه خوانی تاسوعا و عاشورای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در 80 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» با اشاره به برنامه ‌های روز تاسوعا در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در سوگ شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و مراسم عزاداری سیدالشهداء، نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص شهرستان ‌های استان اقامه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برنامه‌ ها شامل سخنرانی، مداحی، حضور هیئت‌ های مذهبی و حرکت دسته‌ های عزاداری به سمت بقاع متبرکه است.

وی یادآور شد: مراسم عزاداری و نوحه خوانی تاسوعا و عاشورای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در 80 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و عزاداران با حضور در این بقاع ضمن عرض تسلیت به فرزندان رسول الله(صل الله علیه وآله وسلم)، به سوگ نمی نشینند.

مومنی شاد با اشاره به اهداف برپایی «خیمه‌ های معرفت» ادامه داد: یکی از اهداف برپایی «خیمه‌ های معرفت» پاسخ به مسائل شرعی عزاداران، شبهات و ارائه مشاوره در جهت آشنایی مردم با سنت حسنه وقف در جامعه است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته