طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه


طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید. سپری کردن اوقات‌‌تان با همکاران و یا دوستان، می‌تواند امروز تجربه نشاط آور و پر انگیزه‌ای باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز چیزی وجود ندارد که شما را مشغول کند و بدوینوسیله شما را از پیشرفت باز دارد مگر اینکه درانجام وظایف خانه و خانواده تان کوتاهی کرده باشید. مهم نیست که در مرحله بعدی چقدر می توانید تفریح کنید مهم این است که قادر نیستید که کارتان را ترک کنید تا زمانیکه تمام مسئولیت هایتان را انجام داده باشید. اما بعد از اینکه وظایف تان را انجام دادید ممکن است هر چیزی پیش بیاید. تا زمانیکه این کار را به عنوان یک تفریح و ماجراجویی ببینید؛ مطمئن باشید که برای انجام این گونه کارها در آینده داوطلب خواهید شد. شما درباره کاری که باید انجام دهید هیچ گونه شک و تردیدی ندارید. حتی اگر به طور خلاصه از بعضی مسئولیت های خود طفره بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته‌اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام‌های مختلفی بدهید که ممکن است آن را بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می‌گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته‌اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید. تقسیم کردن رویاهای امیدوار کننده خود با دیگران به نظرات منطقی نیاز ندارد. مجبور نیستید که هر چیزی را برای دیگران توضیح بدهید. ذهن‌تان را به ممکن‌ها باز کنید و از حمایت‌های مثبت دوستان خود لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز از انرژی های زیاد فضا استفاده کنید. خود را با دنیا آشتی دهید و به اطرافیان نشان دهید که استعدادها و مهارت بسیار بیشتر از آنچه آنها تصور می کنند، دارید. کنترل امور زندگی خود را به دست بگیرید و بگذارید اطرافیان نیازهای واقعی شما را ببینند. اگر بتوانید در مورد خواسته هایتان حرف بزنید، تغییرات بسیار خوبی در زندگیتان روی خواهند داد. ارتباط برقرار کردن با یک فرد خاص امروز برایتان دشوار است. نمی توانید احساسات خود را به درستی بروز دهید و گویا هر دو در دنیای درونی خود گرفتار هستید. هر دو به تنهایی و گسترده بودن حریم خصوصی خود بیشتر اهمیت می دهید و این ایجاد مشکل می کند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل شما برای صحبت کردن درباره موضوعات مختلف به این معنی نیست که شما واقعا می‌خواهید به واقعیت اصلی آنها پی ببرید. نیت شما ممکن است محترمانه باشد اما هنوز قادر نیستید زمانی که با خود و احساسات‌تان درگیرهستید، حصاری دور خود ایجاد کنید که دیگران نتوانند به آن راهی پیدا کنند. اگر احساس جدا بودن و منزوی بودن می‌کنید دیگران را سرزنش نکنید. در عوض،‌ افکارتان را با دیگران در میان بگذارید البته با آنهایی که بهشان اعتماد دارید. امروز برای انجام برخی کارها بسیار هیجان زده هستید. اما درست هم نمی توانید تصمیم گیری کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما طوری محافظه کارانه رفتار می‌کنید که کسی بویی ازاحساس شما نبرد. در ظاهر به نظر می‌رسد که بسیار با موقعیت‌های زندگی‌تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممکن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممکن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه کنید که نتوانید تکان بخورید. اما حالا، خوب است که در هر دو جهان زندگی کنید و به این ترتیب، قادر خواهید بود که این دو واقعیت غیرقابل مقایسه را در طی زمان با هم ترکیب کنید. عملگرا بودن درست ترین کاری است که می‌توانید امروز انجام دهید و فرصت بیشتری خواهی داشت که بعدها بیشتر به آن بپردازید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما می گوید بعضی وقت‌ها شما آسان‌گیرتر از چیزی که همیشه هستید ظاهر می‌شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید که دیگران را از سر راه‌تان کنار بزنید فقط به خاطر اینکه زمان برای خودتان لازم دارید.اما این به این معنی نیست که شما اجتماعی نیستید. بلکه به این خاطر است که دوست ندارید یک شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نکنید اعمال‌تان را توجیه کنید، فقط سعی کنید زمانی که با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد. احتمالا امروز با خودتان در کشمکش و ستیز هستید چرا که ممکن است خودانگیختگی شما بوسیله وظایف قبلی تان تحت تاثیر قرار گرفته باشد و برایتان فضای کمتری نسبت به آنچه آرزو می‌کردید در اختیارتان قرار دهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید. امروز در رابطه عاشقانه خود نزدیکی بیشتری احساس خواهید کرد. اگر لازم است در مورد موضوع خاصی با هم حرف بزنید از فرصت های امروز استفاده کنید. صحبت های امروز شما را به سرانجام خوبی می رسانند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به سراغ لذت های زندگی خود بروید و اجازه ندهید هیچ چیز و هیچکس مانع شما بشود. شما قدرت ها و استعدادهای بسیاری دارید و باید بسیار عاقلانه و هوشمندانه از آنها استفاده کنید. از این فرصت برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود بهره بگیرید. امروز از نظر جسمی و روحی بسیار پرانرژی و فعال خواهید بود. بنابراین، زیبایی هایی که می بینید را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. اگر متوجه شدید شریک عاطفی شما مسایلی را از شما مخفی کرده است خیلی ناراحت نشوید و به دل نگیرید. او به دنبال فرصتی مناسب برای بیان آنها است و شما باید این فرصت را به او بدهید. اگر به زور او را وادار به اعتراف کنید فقط رابطه خود را خراب کرده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

در طالع بینی امروز شما آمده امروز احساس می کنید نمی توانید رویدادهای اطراف خود را کنترل کنید. امروز ذهنتان مثل توپ تنیس است و مدام از این طرف به آن طرف پرتاب می شود و شما هم کنترلی بر آن ندارید. همه چیز گویا خیلی سریع در اطراف شما تغییر می کنند. اما خیلی به آنها توجه نکنید و خود ر ا به جریان عادی زندگی بسپارید. این را به خاطر داشته باشید همیشه بهترین تصمیمات با مغز گرفته می شوند، نه قلب و احساس. البته گاهی برخی مسایل هم فقط مستلزم قلب و دل هستند. انرژی های فضا به گونه ای هستند که احساس می کنید رابطه عاشقانه شما بسیار کسل کننده شده است. گویا دیگر هیچ هیجانی وجود ندارد و نمی توانید از چیزی لذت ببرید. با این حس خیلی برای ابراز علاقه یا ایجاد هیجان تلاش نکنید و انرژی های خود را برای روز دیگری ذخیره کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز نیروهای بسیار قدرتمندی در برابر شما قد علم می کنند. اما این را باور داشته باشید که می توانید در برابر آنها ایستادگی و نتیجه خوب حاصل کنید. از این رویدادها می توانید برای فرصت های غیرپایدار استفاده کنید و مسایل را به نفع خود به پایان برسانید. همه تلاش هایتان ارزشمند هستند و فقط باید در انتخاب مسیر درست دقت زیاد داشته باشید. شما گاهی بسیار سرسخت و عجول هستید اما به خیال خود تصور می کنید بسیار دوراندیش و با احتیاط هستید. اما امروز می توانید روی حرف های خود بایستید و این فرصت را دارید تا کمی انعطاف پذیرتر شوید و در رابطه خود و شریکتان تعادل برقرار کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی امروز / 21 شهریور ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد درحالیکه شما در زندگی تان پیشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم