ژوزه مورینیو: کریستیانو رونالدو در 50 سالگی هم به گل‌زنی‌هایش ادامه خواهد داد؛ عملکرد او شگفت‌زده‌ام نمی‌کند چون او ژن و ذهنیت برنده بودن دارد


ژوزه مورینیو: کریستیانو رونالدو در 50 سالگی هم به گل‌زنی‌هایش ادامه خواهد داد؛ عملکرد او شگفت‌زده‌ام نمی‌کند چون او ژن و ذهنیت برنده بودن دارد

کریستیانو رونالدو نشانه‌ای از افت بروز نمی‌دهد و ژوزه مورینیو می‌گوید او به این روند خود تا 50 سالگی ادامه...

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین کریستیانو رونالدو در رئال مادرید می‌گوید او قادر است تا 50 سالگی به روند گل‌زنی‌اش ادامه دهد.

به گزارش میرر، رونالدو در جریان پیروزی 5-1 پرتغال برابر لیتوانی، چهار بار دروازه حریف را باز کرد تا یک گام دیگر به تبدیل شدن به بهترین گل‌زن تاریخ رقابت‌های ملی نزدیک شود. این ستاره یوونتوس که در رئال مادرید برای تیم مورینیو بازی کرده است، تاکنون 94 گل ملی به‌ثمر رسانده است و نشانی از افت در او دیده نمی‌شود. مورینیو نیز با تمجید از برنده پنج توپ طلا، می‌گوید او هیچ‌گاه دست از گل زدن بر نخواهد داشت و به روند خوب خود ادامه خواهد داد.

کاری که کریستیانو انجام می‌دهد، من را شگفت‌زده نمی‌کند. در سن 34 سالگی، او یک بازیکن بسیار بزرگ است که در تیم‌های بزرگ با اهداف بزرگ بازی می‌کند. او من را شگفت‌زده نمی‌کند چون ژن و ذهنیت این کار را دارد. او خارق‌العاده است. کسی که فقط به برنده شدن و بهتر و بهتر شدن فکر می‌کند. به‌خاطر این تمام کارهایی که او انجام می‌دهد من را شگفت‌زده نمی‌کند. زمانی که او 50 سالش شود، در خانه‌اش است و فیفا او را برای دیدار اسطوره‌ها دعوت می‌کند. او بازی می‌کند و گل خواهد زد. من مطمئن هستم که این اتفاق رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان