مایکل مسی و چرایی عدم دریافت جریمه چارلز لکلرک


فرمول یک ایران – پس از اینکه گرندپری کانادا 2019 با حواشی بسیار زیادی بین درستی یا نادرستی جریمه 5 ثانیه ای سباستین فتل همراه بود، تیم ها و رانندگان با دیدار های مختلفی که با سران و هیئت داوری فدراسیون جهانی اتومبیلرانی داشتند از آنها خواستند تا فلسفه “بگذارید مسابقه دهند(Let Them Race) در پیست اجرا شود. پس از گرندپری کانادا و فرانسه (جریمه دنیل...

فرمول یک ایران – پس از اینکه گرندپری کانادا 2019 با حواشی بسیار زیادی بین درستی یا نادرستی جریمه 5 ثانیه ای سباستین فتل همراه بود، تیم ها و رانندگان با دیدار های مختلفی که با سران و هیئت داوری فدراسیون جهانی اتومبیلرانی داشتند از آنها خواستند تا فلسفه “بگذارید مسابقه دهند(Let Them Race) در پیست اجرا شود.

پس از گرندپری کانادا و فرانسه (جریمه دنیل ریکاردو) با اتفاقات جنجالی متفاوتی همراه بودیم که فیا تصمیم به هیچ اقدام جریمه کننده ای را نگرفت؛ از جمله اتفاق گرندپری اتریش و سبقت مکس ورشتپن از چارلز لکلرک. حال که در گرندپری های بلژیک و ایتالیا لحظات به ظاهر جنجالی و شایسته جریمه ای را دیدیم؛ مایکل مسی، مدیر مسابقه ای فییا بیان کرده است که طبق توافقی که با تیم ها در فلسفه بگذارید مسابقه دهند داشته است تصمیم به هیچ نوع اعمال جریمه ای نگرفته است. این ویدیو که حاوی توضیحات مسی می باشد را برایتان آماده کرده ایم، امیدواریم که لذت ببرید:

دانلود فایل ویدیویی
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه