لحظه سقوط جرثقیل برج مرتفع در کانادا + فیلم


لحظه سقوط جرثقیل برج مرتفع در کانادا + فیلم

وزش ناگهانی باد شدید موجب سقوط جرثقیل غول پیکر از یکی از برج‌های در حال ساخت در کانادا شد.

لحظه سقوط جرثقیل برج مرتفع در کانادا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه سقوط یک جرثقیل غول پیکر را از برج‌های در حال ساخت در کانادا به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در منطقه هالی فاکس در استان نووا اسکوشیا رخ داد، وزش باد شدید ناشی از طوفان دوریان موجب سقوط این جرثقیل شد.

در این ویدئو که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه ضبط شده است، مشاهده می‌شود که ناگهان چرثقیل روی یکی از برج‌های در حال ساخت، سقوط می‌کند. با وجود آنکه بر اثر سقوط این جرثقیل به تعدادی از درختان و همچنین خطوط برق آسیب شدید وارد شد، کسی آسیب ندید.

وزش باد شدید در این استان کانادا که بیش از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت داشت، سبب شد تا برق تقریبا سه چهارم از ساکنان قطع شود. تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی خسارات شدید بر جای مانده از طوفان دوریان را که موجب خرابی، قطع خطوط برق، آسیب به درختان و بالا آمدن سطح آب دریا شده است، نشان می‌دهد.

گفتنی است؛ خسارات اصلی ناشی از وقوع طوفان دوریان در باهاماس بوده که گفته می‌شود موجب مرگ ۴۲ تن و مفقود شدن صد‌ها تن دیگر شده است.

انتهای پیام/

سقوط جرثقیل بر اثر طوفان دوریان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس