معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال


معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال

در این مطلب می خواهیم به معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال برای شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بپردازیم. در صورتی که شما هم قصد

در این مطلب می خواهیم به معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال برای شما علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بپردازیم. در صورتی که شما هم قصد دانلود بازی کامپیوتر به سبک ریسینگ دارید، ابتدا این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال

معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ

بازی ویدئویی مسابقه‌ای ریسینگ به سبکی از بازی‌ های رایانه‌ای گفته می‌شود که در آن بازی‌کننده با وسایل نقلیه گوناگون با هم به رقابت می‌پردازند. این بازی‌ها هم از دید اول شخص و هم از دید سوم شخص وجود دارند و در بیشتر آن‌ها حق انتخاب بین این دو حالت با بازی‌کننده است. این سبک، مسابقه در خشکی، دریا، آسمان و... را دربر می‌گیرد.

به گونه‌ای از این بازی‌ها که در دنیایی خیالی یا با خودروهای خیالی جریان دارد بازی آرکید و به گونه‌ای دیگر که جزئیات ریز دنیای حقیقی را دارند، شبیه‌ساز مسابقه‌ای گفته می‌شود. بسیاری از بازی‌های این سبک هم در حد میانه‌ای این دو زیرسبک جامی‌گیرند.

شکی نیست که سبک Racing ریسینگ یکی از سبک‌‌های محبوب بین ژانرهای بازی‌های ویدئویی است. چه از علاقه‌مندان به این سبک باشید و چه نباشید، خوب می‌دانید که سبک ریسینگ به طور کلی تاریخچه‌ی غنی و طولانی‌ای دارد و اغراق نیست اگر از این ژانر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های بازی‌های رایانه‌ای یاد کنیم.

پیشرفت بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ (دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال)

از روزهایی که بازی‌ های ریسینگ به صورت پیکسلی و نامفهوم روی صفحه نمایش ما نقش می‌بستند تا امروز که تفاوت بین یک ماشین در بازی با همان ماشین در واقعیت فقط کار یک گیمر است، همیشه این سبک طرفداران خاص خود را داشته است.

قطعا عده‌ای هستند که با بازی‌های ریسینگ گذشته خاطرات بیشتری دارند و قشری دیگر بازی‌های حال را بیشتر می‌پسندند. طرفداران سونی به Gran Turismo‌ می‌بالند و مایکروسافت فن‌ها از Forza برای خود بت ساخته‌اند.

در این میان هم افرادی هستند که تمام نسخه‌های Need for Speed را بازی کرده‌اند و به این موضوع افتخار می‌کنند در حالی که در مقابلِ دوست‌داران Burnout هر چقدر هم تلاش کنند نمی‌توانند آن‎ها را قانع کنند که فرنچایز مورد علاقه‌ی خود بهتر است.

طرفداران Dirt را هم نباید فراموش کنیم! اگرچه برخی نسخه‌های این فرنچایز هم مخالفانی دارد ولی Dirt در خون خیلی از بازیکنان جریان دارد! مهم نیست از بین این فرنچایزها و شاید ده‌ها عنوان و یا فرنچایز دیگر طرفدار کدام هستیم، این‌جا همه یک علاقه‌ی مشترک داریم و آن‌هم علاقه به سبک Racing است.

چه طرفداران ریسینگ‌های شبیه ساز مثل Project Cars و چه افرادی که ریسینگ‌های آرکید را بیشتر دوست دارند، همه در خانواده‌ای که شخصا آن‌را “طرفداران سبک Racing” می‌نامم جای می‌گیرند. حتی تعصبی‌ترین طرفدار Gran Turismo و سونی هم در خلوت خود Forza را تحسین می‌کند و عکس این قضیه هم صادق است.

دلیل محبوبیت بازی‌ های ریسینگ برای هر فرد شاید متفاوت باشد. یک نفر عاشق ماشین است، یکی هیجان اینگونه بازی‌ها را دوست دارد و دیگری سعی می‌کند با انجام چنین بازی‌های به اصطلاح خودمانی‌تر “فاز بگیرد!” شکی نیست که همه‌ی این دلایل قانع کننده هستند و اهمیتی ندارد چرا Racing را دوست دارید،

در هر صورت طرفدار این سبک هستید و وارد خانواده‌ای که در پاراگراف بالا درموردش صحبت کردیم شده‌اید.

به طور کلی بازی‌های ریسینگ خود به سه زیرمجموعه تقسیم می‌شوند.

Arcade Racing Games، Kart Racing Games و Racing Simulators. شاید در هفته‌های آتی یک مقاله‌ی جامع و مفصل ( در صورت استقبال کاربران ) درباره‌ی این سه زیرمجموعه بنویسیم تا کاربران عزیز را بیشتر با این سبک آشنا کنیم ولی فعلا بحث مقاله چیز دیگری است.

این‌که بخواهیم درباره‌ی تاریخچه‌ی سبک Racing صحبت کنیم در چنین مقاله‌ای قطعا کار بیهوده و اضافه‌ای است. تنها به این نکته اشاره کنیم که از روزهایی که بازیکن یک سفینه‌ی فضایی را کنترل می‌کرد و باید با دیگر سفینه‌ها به مسابقه می‌پرداخت به روزی رسیده‌ایم که هر گیمر برای خود یک فرنچایز مورد علاقه دارد!

راستی شما طرفدار کدام بازی یا فرنچایز ریسینگ هستید؟ فراموش نکنید که عنوان یا سری مورد علاقه‌ی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید! با توصیفات بالا می‌رویم به سراغ بحث اصلی این مقاله.

چند بازی برتر ریسینگ را به صورت مختصر مرور کنیم.

معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال

Need for Speed: Most Wanted

معرفی و دانلود بازی های سبک مسابقه‌ای ریسینگ برای کامپیوتر در ویجی دی ال

Forza Horizon 4

Forza Horizon 3

از دیگر عناوین برتر سبک مسابقه‌ای ریسینگ دیدن فرمایید.

در کنار تمام اینها، در وب سایت vgdl، انواع تریلرها و ویدئوهای جدید و مختلف از بازی های روز نیز قرار می گیرند و در واقع اگر بخواهم در مورد مهم ترین نکته مثبت این سایت حرف بزنم باید از پشتیبانی بسیار قوی و آپدیت شدن بسیار سریع آن یاد کنم. اگر به دنبال منبع و مرجعی به روز برای دانلود بازی های رایانه های شخصی در Category های مختلف هستید و می خواهید با یک سایت که به طور مداوم آپدیت می شود،

خودتان را از نظر دانلود بازی و دانلود نرم افزارهای بازی و شبیه سازها و بازی های دوبله فارسی و بازی های جدید و.. کاملا تامین کنید، مطمئن باشید که از سر زدن به وبسایت وی‌جی‌دی‌ال یا vgdl.ir پشیمان نخواهید شد و لبخند رضایت روی لبانتان خواهد نشست.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر