لزوم داشتن بصیرت در مواقع حساس


لزوم داشتن بصیرت در مواقع حساس

حجت الاسلام محمدی با اشاره به نقش خواص و چهره های مطرح در زمان قیام امام حسین (ع) و لزوم داشتن بصیرت در مواقع حساس، خاطرنشان کرد: اگر خواص در کوفه با درک درست از موقعیت، فریب نخورده بودند، شاید هرگز عاشورا اتفاق نمی افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فسا، حجت الاسلام «منوچهر محمدی»، در مراسم عزاداری محرم با اشاره به فلسفه قیام عاشورا و اهداف امام حسین (ع) در این قیام، گفت: فلسفه قیام خونین ابا عبدالله الحسین (ع) برای اهداف مهمی بوده که یکی از آن اهداف عدم مشروعیت حکومت یزید بود.

امام جماعت مسجد «غدیر» شهرستان فسا با اشاره به نقش خواص و چهره های مطرح در زمان قیام امام حسین (ع) و لزوم داشتن بصیرت در مواقع حساس، خاطرنشان کرد: اگر خواص در کوفه با درک درست از برکات وجودی حضور امام حسین (ع) به مال، دنیا و مقام منصب فریب نخورده بودند، شاید هرگز این حادثه اتفاق رخ نمی داد.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری دهه اول محرم با حضور اکثریت نماز گزاران مسجد به ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد «غدیر»، بعد از نماز مغرب و عشا با برنامه هایی نظیر آیات چند از کلام الله مجید، مرثیه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و سخرانی امام جماعت مسجد برگزار شد که پایان دهه اول با برپایی مراسم شام غریبان همراه بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش