تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است!


تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است!

تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است! کاریکلماتور نائله یوسفی آدم شسته رفته را باید روی بند رخت پهن کرد. آنقدر سنگشان را... ادامه مطلب... نوشته تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است! اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است!

کاریکلماتور نائله یوسفی

آدم شسته رفته را باید روی بند رخت پهن کرد. آنقدر سنگشان را از هم وا کندند به گهر رسیدند. از دهان به دهان شدن مردم، سرد شدم و از دهان افتادم. هنگام حالت تهوع قرض بالا آوردم. دستش را کشیدم اما او از من دست کشید! کارگران زغال سنگ رو سفیدند! از مرز جنون تقاضای پناهندگی کردم. دست ها برای به هم رسیدن به “پادرمیانی“ نیاز داشتند. کسی که قالتان گذاشت شما هم قالش را بکنید. سنگ پا از سنگ محک خورد و از رو رفت. نگاه او گلمیخ بود و لب های من گلخند. لاک پشت خانه به دوش است. کسی که شست نشان داد، یک ضرب شست به او نشان دادم. تنها آبزی اهل دود و دم، ماهی دودی است! لاغری ام را به دست کار چاق کن سپردم. دزد تنها چیزی که از خانه “دستگیرش” شد، دستبند پلیس بود. آینه ی بی نقش نقش بازی نمی کند.

کاریکلماتور تلفیقی است از کوتاه ترین جمله با عمیق ترین مفهوم که حاوی طنز های تلخ و شیرین است و لحظاتی لبخند را همراه با قلقلکی در ذهن به شما هدیه خواهد داد.

دلیل انتخاب کاریکاتور برای کاریکلماتور این است که پیشوند و پسوند کاریکلماتور از کاریکاتور برگرفته شده است و یک نوع کتاب کمیک به شما می آید که حاوی موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان