جزئیات کودک آزاری دختر 4 ساله در کرمانشاه / هنوز آزار جنسی ثابت نشده/ پرونده در دست بررسی است


جزئیات کودک آزاری دختر 4 ساله در کرمانشاه / هنوز آزار جنسی ثابت نشده/ پرونده در دست بررسی است

دادستان کرمانشاه ضمن تشریح جزئیات پرونده کودک آزاری در این شهرستان تاکید کرد: این پرونده در دست بررسی قرار دارد و هنوز اتهام آزار جنسی ثابت نشده است.

دادستان کرمانشاه ضمن تشریح جزئیات پرونده کودک آزاری در این شهرستان تاکید کرد: این پرونده در دست بررسی قرار دارد و هنوز اتهام آزار جنسی ثابت نشده است.

به گزارش ایلنا، چند روز پیش خبری مبنی بر آزار و اذیت یک دختر چهار ساله در فضای مجازی منتشر شد.

پدر این دختر در تشریح حادثه گفت: «بنده در شرکتی سرایدار بودم و آنجا کار می‌کردم. یک روز ساعت ۱۲ ظهر، صاحب‌کار که مدیرعامل یک شرکت تولیدی است من را فرستاد دنبال کاری. دخترم ظاهراً در حیاط خانه داشته بازی می‌کرده که صاحب‌کارم او را سوار ماشین کرده و به بیرون از شرکت برده است.

وی ادامه داد: اینجا یک خانه ویلایی است با دو سه هزار متر حیاط. با خود گفتم که احتمالاً دخترم را با خود به بازار برده است. چون قبلاً هم سابقه داشت و او را بیرون برده بود، اما دفعه قبل به خودمان گفته بود و در جریان بودیم و این بار اصلاً اطلاع نداشتیم.

پدر کودک 4 ساله ادامه داد: وقتی بچه برگشت، دیدم تمام بدنش زخمی است. او را پیش دکتر بردیم و مشخص شد ۱۹ زخم روی بدنش است و مورد آزار جنسی قرار گرفته بود. ما هم شکایت و پیگیری کردیم. بچه خودش هم می‌گوید که این آقا لباس‌هایم را کَند.

محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، از دستگیری فرد متهم به کودک آزاری در این استان خبر داد و گفت: آنچه که در فضای مجازی منتشر شده هنوز اثبات نشده؛ اما آثار ضرب وجرح در بدن کودک از سوی پزشکی قانونی تایید شده است.

وی افزود: پرونده‌ای در این زمینه در شعبه اول بازپرسی تشکیل شده که درحال رسیدگی است، اما مطلبی که در فضای مجازی منتشر شده را نمی‌توان تایید کرد.

صادقی با بیان اینکه پزشکی قانونی هنوز در زمینه آزار جنسی اظهار نظری نکرده است، گفت: هنوز آزار جنسی ثابت نشده است، البته آثار ضرب و جرح از سوی پزشکی قانونی در بدن این کودک تایید شده، اما مستندات دیگری درباره ادعا‌های مطرح شده هنوز وجود ندارد و لذا بازپرس در حال رسیدگی است.

قنادی مسئول روابط عمومی دادستانی استان کرمانشاه گفت: انتشار چنین اخباری در فضای مجازی جرم است و فعلا پرونده در دادسرا به صورت ویژه در حال رسیدگی است.

وی به محرمانه بودن چنین پرونده‌های اشاره کرد و گفت: دادستان به صورت جدی با ورود به این پرونده قول پیگیری داده و اگر لازم به اطلاع‌رسانی باشد حتما نتیجه را اطلاع خواهیم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...