الگوگیری از شهدا زمینه‌ساز توسعه کشور می‌شود


الگوگیری از شهدا زمینه‌ساز توسعه کشور می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نمین گفت: الگوگیری از شهدا زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی برای کشور می‌شود، چرا که شهدای والامقام در تداوم راه شهدای کربلا و با تأسی از ارزش‌های نهضت عاشورا در مقابل دشمنان نظام و اسلام ایستادگی کردند و در این مسیر جانفشانی و ایثارگری کردند.

الگوگیری از شهدا زمینه‌ساز توسعه کشور می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، یادواره ۱۹ شهید والامقام دهستان پیله‌رود از توابع بخش مرکزی شهرستان نمین، روز گذشته، ۱۹ شهریورماه با حضور اهالی، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مسجد جامع روستای مسجد محله برگزار شد که سخنرانی، پخش کلیپ و اجرای مداحی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

حجت‌الاسلام محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین در این یادواره اظهار کرد: الگوگیری از شهدا زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی برای کشور می‌شود چرا که شهدای والامقام در تداوم راه شهدای کربلا و با تاسی از ارزش‌های نهضت عاشورا در مقابل دشمنان نظام و اسلام ایستادگی کردند و در این مسیر جانفشانی و ایثارگری کردند.

وی گفت: عظمت و اقتدار کنونی کشور در سایه جانفشانی و ایثارگری شهدای والامقام رقم خورده که برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و خاک کشور جان خود را نثار انقلاب کردند و باید با ادای دین نسبت به این شهدا در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

محمدی بیان کرد: شهیدان دلایل بسیاری برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در وصیت نامه هایشان بیان کرده‌اند که یکی از اشارات آن‌ها تاسی به واقعه عاشورا و امام حسین (ع) بوده و آن‌ها بر ادامه راه این امام همام تاکید کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه نمین افزود: بر همه وظیفه است از مکتب اسلام و نوامیس اسلام دفاع کنند اگر معتقد هستیم که کاش در صحراى کربلا بودیم و امام حسین(ع) و یارانش را یارى مى‌کردیم پس باید به پا خیزیم و اگر امروز کمر خدمت به اسلام را نبندیم به خون هزاران شهید و قرآن و خودمان خیانت کرده‌ایم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان