دوربین آیفون 11 همزمان چند ویدئو را ضبط می‌کند/طراحی گارد خنک کننده‌ برای محصول جدید آیفون


دوربین آیفون 11 همزمان چند ویدئو را ضبط می‌کند/طراحی گارد خنک کننده‌ برای محصول جدید آیفون
نسل جدید گوشی‌های آیفون شب گذشته طی مراسمی رونمایی شد. نکته ای که آن را قابل توجه ساخته این است که آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس دارای دوربین سه‌گانه هستند و این بدان معناست که این گوشی‌ها همزمان قادر به ضبط چند ویدیو هستند.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین نکته‌ای که با دیدن سری جدید گوشی‌های آیفون به نظر می‌رسد طراحی خاص ماژول دوربین این گوشی است. کاربران با داشتن آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌توانند به صورت حرفه‌ای عکسبرداری و فیلم‌برداری کنند و همزمان از چند منظره فیلمبرداری کنند.

از دیگر ویژگی دوربین آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌توان به لنز تله فوتو و لنز سوپر واید یا گسترده و همچنین قابلیت تصویربراری در شب اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا حتی در نور کم نیز تصاویر باکیفیتی را ثبت کنند.

لنز تله فوتو نوع خاصی لنز با قابلیت فوکوس در فاصله‌های دور است. هرچه عدد فاصله کانونی لنز بزرگ‌تر باشد زاویه دید لنز تنگ‌تر است و به عبارتی لنز به سمت تله سوق می‌یابد.

آیفون ۱۱ نیامده؛ گارد خنک کننده‌اش طراحی شد

شرکت "ریزر"، نوعی قاب برای نسخه جدید آیفون ابداع کرده که می‌تواند آن را هنگام بازی کردن خنک نگه دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، تلاش‌های شرکت "ریزر"(Razer) که در حوزه تولید سخت‌افزار بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد، برای تولید یک تلفن همراه هوشمند بازی محور، هنوز به نتیجه نرسیده است. با وجود این، بازی‌های تلفن همراه همچنان یک تجارت بزرگ بوده و انتظار می‌رود با کمک نام‌هایی مانند اپل و گوگل، به سطوح بالاتری نیز برسد.

ریزر در جدیدترین تلاش خود برای عقب نماندن از عرصه رقابت‌های حوزه فناوری، نوعی قاب تلفن همراه برای آیفون ابداع کرده که می‌تواند تلفن همراه را از گرم شدن بیش از حد طی فعالیت‌هایی مانند بازی کردن حفظ کند.

دوربین آیفون 11 همزمان چند ویدئو را ضبط می‌کند/طراحی گارد خنک کننده‌ برای محصول جدید آیفون

این قاب موسوم به "آرک‌تک"(Arctech)، از سه لایه تشکیل شده است. لایه میانی که از جنس "ترمافن"(Thermaphene) است، بین یک پوشش میکروفیبر نرم و یک پوشش با سوراخ‌های متعدد قرار دارد. پوشش میکروفیبر، تلفن همراه را در برابر آسیب و خراش حفظ می‌کند و سوراخ‌های لایه زیرین نیز برای خارج کردن گرما به کار می‌روند.

ترمافن، یک ماده رسانای گرما است که می‌تواند به پراکنده شدن گرما کمک کند. آرک‌تک می‌تواند دما را تا شش درجه سلسیوس نگه دارد که در مقایسه با دمای قاب‌های دیگر، بسیار پایین‌تر است.

قاب آرک‌تک ریزر، برای نسخه جدید آیفون در دسترس خواهد بود. این قاب، در دو نوع "اسلیم"(Slim) و "پرو"(Pro) ارائه شده که به ترتیب، ۳۰ و ۴۰ دلار قیمت دارند.

دوربین آیفون 11 همزمان چند ویدئو را ضبط می‌کند/طراحی گارد خنک کننده‌ برای محصول جدید آیفون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...