کاهش قیمت «آیفون XR» و «آیفون 8» پس از رونمایی از سه گانه جدید آیفون


کاهش قیمت «آیفون XR» و «آیفون 8» پس از رونمایی از سه گانه جدید آیفون

شب گذشته شرکت اپل از گوشی های جدید خود یا به عبارتی دقیق تر سه گانه آیفون رونمایی کرد. این رونمایی باعث شد که توجه بسیاری از کاربران به سمت پرچمداران این شرکت جلب شود و به همین دلیل نیز قیمت آیفون های قدیمی تر کمی کاهش یافته است.

به گزارش انتخاب، اپل از سه‌گانه جدید آیفون ۱۱ در شرایطی رونمایی کرد که ضمن حفظ برچسب قیمت قدیمی ، ویژگیهای جدیدی ارائه می دهد - در حقیقت قیمت پایه آیفون ۱۱ در مقایسه با XR نسبت به سال گذشته ۵۰ دلار کاهش یافته است. اما آیفون XR نیز ارزانتر شد و آیفون ۸ نیز به همین ترتیب با کاهش قیمت رو به رو شده است و به نظر می رسد این دو گزینه، مناسب تر از دیگر گزینه های موجود محسوب می شوند.

کاهش قیمت «آیفون XR» و «آیفون 8» پس از رونمایی از سه گانه جدید آیفون

آیفون XR اکنون برای مدل ۶۴ گیگابایتی با ۶۰۰ دلار در دسترس است. این قیمت برای انگلیسی ها ۶۳۰ پوند و برای اهالی اروپا حدود ۷۰۰ یورو است. آیفون ۸ فقط ۴۵۰ دلار در آمریکا قیمت دارد و این قیمت در انگلیس ۴۸۰ پوند است و در اتحادیه اروپا کمترین قیمت آن ۵۳۰ یورو است.

توجه داشته باشید که این قیمت ها برای مدل ۶۴ گیگابایتی است. افزایش قیمت برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی حدود ۵۰ دلار است. برای مقایسه کاهش قیمت جالب است بدانید که آیفون XR سال گذشته با ۷۵۰ دلار / ۷۵۰ پوند / ۸۵۰ یورو عرضه شد. آیفون ۸ نیز در سال ۲۰۱۷ از ۷۰۰ دلار / ۷۰۰ پوند / ۸۰۰ یورو شروع شد و سال گذشته با ۶۰۰ دلار / ۶۰۰ پوند / ۶۸۰ یورو تخفیف یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس