بوکسور سیستان و بلوچستان از حضور در رقابت‌های جهانی بازماند


بوکسور سیستان و بلوچستان از حضور در رقابت‌های جهانی بازماند

زاهدان- ایرنا- دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: فدراسیون بوکس کشور ارتش را مسبب بازماندن دانیال شه بخش بوکسور این استان از رقابت‌های جهانی روسیه اعلام کرد.

محمود نوهتانی روز چهارشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تلاش و سختی‌های طاقت فرسا از سرزمین مهر و آفتاب دانیال شه بخش بوکسور این استان با وجود مشکلات مالی توانست به تیم ملی بوکس بزرگسالان راه یابد.

وی ادامه داد: این بوکسور سیستان و بلوچستان پس از تلاش‌های فراوان برای نخستین بار در تاریخ بوکس این دیار موفق به راهیابی به این دوره از رقابت‌های جهانی شد.

دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان افزود: شه بخش که قرار بود از ۱۵ تا ۲۰ شهریور در این دوره از رقابت‌های جهانی شرکت کند در آخرین لحظات و در فرودگاه امام(ره) از اعزام بازماند.

وی با بیان اینکه فدراسیون بوکس کشور ارتش را مسبب این کوتاهی اعلام می‌کند گفت: دانیال هم اینک سرباز ارتش است و با وجود نظم و انضباطی که از این ارگان نظامی سراغ داریم عدم همکاری آن مایه تعجب و ناراحتی است.
نوهتانی تاکید کرد: با وجود فقر سیستان و بلوچستان مگر چند دانیال شه بخش می‌توانند خود را به صورت فیکس تیم ملی درآورند و نتیجه این همه زحمات طاقت فرسا و رشد ورزشکاران ما که از کوچه و پس کوچه‌های خاکی برخاسته اند چرا باید این‌گونه باشد.

وی بیان کرد:هم اینک حدود ۶۰۰ ورزشکار به طور سازمان یافته در سیستان و بلوچستان در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا بیش از ۴۶ هزار ورزشکار در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان سازماندهی شده اند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام