ورود اطلاعات استقلال و پرسپولیس به سیستم بعداز مصالحه با طلبکاران


شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به اینکه طلبکاران دو باشگاه ایرانی هستند، مسئولان پرسپولیس و استقلال برای ثبت تمام مدارک حرفه‌ای خود مشکلی نخواهند داشت و به زودی و تا ساعات آینده این مدارک در سیستم ثبت خواهد شد.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC و حضور در لیگ قهرمانان آسیا با برخی طلبکاران خود مصالحه کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین اخبار از صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال نشان از انجام «مصالحه» با طلبکاران و مرحله ورود به سیستم است.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC و حضور در لیگ قهرمانان آسی باید مدارک خود را ثبت و ارسال کنند. مدیران این دو باشگاه در همین راستا با برخی از طلبکاران خود مصالحه کردند تا بتوانند مدارک لازمه را در سیستم AFC ثبت کنند.

البته در شرایطی مهلت ثبت در سیستم به اتمام رسیده که مسئولان دو باشگاه قبلا مدارک اولیه را در سیستم ثبت کرده‌اند و فقط تا امروز وقت دارند که مدارک را کامل کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به اینکه طلبکاران دو باشگاه ایرانی هستند، مسئولان پرسپولیس و استقلال برای ثبت تمام مدارک حرفه‌ای خود مشکلی نخواهند داشت و به زودی و تا ساعات آینده این مدارک در سیستم ثبت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید