تماس تلفنی «بکهام» با «مسی»؛ بُمبی ساعتی که روی سال 2020 تنظیم شد


تماس تلفنی «بکهام» با «مسی»؛ بُمبی ساعتی که روی سال 2020 تنظیم شد

تهران- ایرنا- براساس گزارش رادیو کاتالونیا، «لیونل مسی» که گمانه‌زنی‌ها مدت‌ها است از پیوستن وی به لیگ برتر آمریکا (ام‌ال‌اس) پس از پایان دوران حضورش در بارسلونا حکایت دارد، به تازگی تماسی تلفنی از سوی «دیوید بکهام» مالک باشگاه اینترمیامی آمریکا دریافت کرده است.

شایعات منتشر شده در رسانه‌ها از مدت‌ها پیش حاکی از انتقال فوق ستاره ۳۲ ساله آبی‌اناری ها به ام‌ال‌اس بود و به نظر اینترمیامی برای تحقق این انتقال پرسروصدا پیشقدم شده است.

بر این اساس، بکهام در تماسی تلفنی از مسی خواسته تا به اینترمیامی ملحق شود؛ این خبر در حالی منتشر شده است که رییس باشگاه بارسلونا به‌تازگی اعلام کرده است که قرارداد مسی تا سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و با توجه به وجود بندی در قرارداد وی، مهاجم آرژانتینی می‌تواند یک سال زودتر از موعد یعنی در سال ۲۰۲۰ نیوکمپ را ترک کند.

این رسانه، جزئیات مالی و رقم پیشنهادی اینتر میامی برای مسی را با لفظ «بیرحم» توصیف کرده است که از سرسام‌آور بودن رقم انتقال پنج بار برنده توپ طلا به آمریکا حکایت دارد.

اما این پایان فعالیت بکهام و اینترمیامی نیست؛ در واقع این باشگاه آمریکایی که از سال ۲۰۲۰ به طور رسمی وارد کارزار لیگ برتر آمریکا می‌شود، «زین الدین زیدان» را نیز برای نشستن روی نیمکت خود هدف گرفته است؛ علاوه بر این، «کارلو آنجلوتی» پیش‌تر گفته بود که از پیشنهاد هدایت اینترمیامی استقبال خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر