مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از ایده های خلاقانه برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره زمستان بیدار امسال استقبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: آماده استقبال از ایده های خلاقانه برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره زمستان بیدار امسال هستیم.

وی گفت: در این راستا از نخبگان، فرهیختگان، فعالان فرهنگی و هنری به ویژه متخصصین و فعالان گردشگری در استان دعوت می شود تا با ارایه ایده ها و طرح های خود در راستای بهتر برگزار شدن جشنواره زمستان بیدار امسال قدم بردارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: جشنواره زمستان بیدار امسال متفاوت تر از سال قبل و با محوریت مسیر گردشگری شمال به جنوب در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

فلاحی با تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری این جشنواره خارج کردن گردشگری استان اردبیل از حالت تک فصلی است، بیان داشت: با تامین برخی زیرساخت های مورد نظر، فصل زمستان در استان اردبیل می تواند به عنوان یک فرصتی برای جذب گردشگران محسوب شود.

وی اضافه کرد: این طرح سال گذشته با استقبال گسترده مردم و مسافران مواجه شد و امیدواریم امسال نیز با برگزاری برنامه های متنوع، مفرح و شاد شاهد حضور گردشگران به ویژه علاقه مندان به ورزش های زمستانی در استان باشیم.