ال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است


رسانه کلیک – کمپانی کره ای ال جی، به دنبال رقیب قدیمی خود یعنی سامسونگ، قصد دارد اولین گوشی هوشمند بلاک چین خود را تولید کند. در ماه های اخیر شاهد ورود کمپانی های مختلف و شناخته شده تکنولوژی به دنیای بلاک چین بودیم. حال، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی IT Chosun، کمپانی […] نوشته ال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است اولین بار در...

رسانه کلیک – کمپانی کره ای ال جی، به دنبال رقیب قدیمی خود یعنی سامسونگ، قصد دارد اولین گوشی هوشمند بلاک چین خود را تولید کند.

ال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین استال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین استال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین استال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین استال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین استال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است

در ماه های اخیر شاهد ورود کمپانی های مختلف و شناخته شده تکنولوژی به دنیای بلاک چین بودیم. حال، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی IT Chosun، کمپانی ال جی پس از پایان رساندن تحقیقات لازم قصد دارد گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین خود را در آینده ای نزدیک وارد بازار کند. به هر حال در زمانی که تمامی شرکت ها فعالیت خود را در زمینه های مختلف توسعه می دهند، دور از انتظار نیست که ال جی هم برای باقی ماندن در رقابت، دست به چنین اقدامی بزند.

ال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است

ال جی در حال کار روی گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین است

به عنوان مثال، دیگر شرکت کره ای فعال در صنعت گوشی های هوشمند، سامسونگ که همواره یکی از اصلی ترین رقبای ال جی نیز به شمار می رود، گوشی هوشمند جدید خود به نام گلکسی اس 10 را با قابلیت هایی در زمینه بلاک چین عرضه کرده است. قابلیت هایی همچون کیف پول ارز دیجیتال که باعث می شود علاقه مندان به دنیای ارز مجازی، به خرید این گوشی ترغیب شوند. حال برخی شایعات می گویند که یکی از دلایل اصلی آغاز پروژه تولید گوشی هوشمند بلاک چین ال جی، همین ابتکار عمل و نوآوری سامسونگ بوده است.

کمپانی های دیگری همچون HTC ،Sirin Labs و Pundi نیز در این زمینه فعالیت دارند. گوشی های هوشمند بلاک چینی بر خلاف صرافی ها از طریق ایجاد کیف پول سخت افزاری داخلی، امنیت را برای سرمایه گذاران ارز دیجیتال به ارمغان می آورند. با داشتن چنین قابلیتی، دیگر هکرها و حملات سایبری، سرمایه کاربران ارز دیجیتال را تهدید نخواهند کرد.

علاوه بر این، باید بدانید که هزینه کیف پول های سخت افزاری در بازار زیاد است، حال کاربران با خرید گوشی هوشمند بلاک چینی می توانند هم در هزینه خود صرفه جویی کند، هم علاوه بر گوشی صاحب یک کیف پول سخت افزاری تعبیه شده در آن نیز شوند. همچنین استفاده از برنامه های مبتنی بر شبکه بلاک چین و ارزهای دیجیتال مختلف در این گوشی ها ساده تر است.

حال به دنبال ال جی، دیگر کمپانی های سازنده گوشی هوشمند نیز برای باقی ماندن در رقابت، به زودی وارد این بازار می شوند. بایستی منتظر بود و دید که کدام شرکت، خلاقیت بهتری به خرج داده و کاربران بیشتری را جذب می کند.

Source: usethebitcoin

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها