فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه خلاف است


فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه خلاف است

خبرگزاری آریا- فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه نرخ تعیین شده از سوی شرکت های هواپیمایی خلاف و با متخلفان برخوردجدی خواهد شد.

فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه خلاف است
خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت هواپیما خارج از دامنه نرخ تعیین شده از سوی شرکت های هواپیمایی خلاف و با متخلفان برخوردجدی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «رضا جعفرزاده» افزود: شرکت های هواپیمایی با راهبری و تاکید سازمان هواپیمایی کشوری بر اساس هزینه های تمام شده یک ساعت صندلی پرواز و نرخ ارز قیمت بلیت هواپیما را تعیین و اعلام می کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه نرخ بلیت هواپیما کف و سقف دارد، اظهارداشت: عرضه بلیت هواپیما بالاتر از سقف تعیین شده به هیچ وجه پذیرفته نیست و با متخلفان قاطعانه برخورد می شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی در زمان های غیر پیک نرخ پائین را ارائه می دهند و زمان های پیک سفر می تواند تا سقف نرخ مورد تعیین عمل کنند.
وی افزود: شرکت های هواپیمایی بطور حتم باید روی نحوه توزیع بلیت های خود مدیریت داشته باشند.
جعفرزاده تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری نظارت عالیه بر نرخ های بلیت هواپیما دارد.
وی همچنین در خصوص چگونگی نظارت سازمان هواپیمایی کشوری بر روند مزبوربه رادیو اقتصاد گفت: این نظارت هم از طریق مکاتبه شرکت های هواپیمایی با دفتر نظارت، گزارش های مردمی و همینطور انجام بازرسی های موردی از سوی سازمان انجام می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دفاتر مسافرت هوایی و مراکز فروش بلیت الکترونیک دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری که لیست این دفاتر روی سایت سازمان درج شده تنها مجاز به فروش بلیت هواپیما هستند بنابراین اگر تخلفی از سوی این دفاتر صورت گیرد به یقین با اخطار، تعلیق و لغو مجوز رو به رو خواهند شد.
وی در ادامه از مردم خواست بلیت هواپیما را از مراکز معتبر و مجاز تهیه تا با مشکل مواجه نشوند.
جعفرزاده همچنین اظهارداشت: دغدغه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری سرویس دهی مناسب به مردم با لحاظ الزامات دقیق جهت حفظ ایمنی و استمرار این سرویس دهی هاست.
وی یادآورشد: برای حفظ این ظرفیت ها نباید نگاه یک جانبه به صنعت حمل و نقل هوایی کشور داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی