روزهای برزخی سامان قدوس در اروپا ؛ شوک دوم به ستاره تیم ملی ایران !


ستاره دو ملیتی فوتبال ایران که امید بسیار زیادی به درخشش او در تیم ملی برای انتخابی جام جهانی 2022 وجود داشت روزهای برزخی را در فوتبال اروپا تجربه می کند. نوشته روزهای برزخی سامان قدوس در اروپا ؛ شوک دوم به ستاره تیم ملی ایران ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

روزهای برزخی سامان قدوس در اروپا ؛ شوک دوم به ستاره تیم ملی ایران !

شوک دوم به سامان قدوس ؛ اوسترسوند در آستانه ورشکستگی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰
روزهای برزخی سامان قدوس در اروپا ؛ شوک دوم به ستاره تیم ملی ایران !

ستاره دو ملیتی فوتبال ایران که امید بسیار زیادی به درخشش او در تیم ملی برای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ وجود داشت روزهای برزخی را در فوتبال اروپا تجربه می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز رسانه های سوئدی از بحران عجیب مالی باشگاه اوسترسوند پرده برداشته مدعی شدند با حکم چهارمیلیون یورویی فیفا علیه این تیم، هیات مدیره باشگاه در فکر اعلام ورشکستگی برای فرار از پرداخت های کلان هستند، اتفاقی که می تواند شوک دوم به سامان قدوس بعد از حکم محرومیت چهارماهه اخیر از سوی کمیته انضباطی فیفا باشد.

با شکایت اوئسکا اسپانیا به کمیته انضباطی فیفا، سرانجام این نهاد بین المللی بعد از کشمکش های فراوان ستاره تیم ملی ایران و باشگاه آمیان فرانسه را به همراه باشگاه اوسترسوند سوئد در قضیه انتقال تابستان گذشته مقصر شناخت تا به این ترتیب حکم سنگینی برای سامان و سوئدی ها صادر شود. این حکم در حالی که قابل تجدید نظر است از سوی وکلای باشگاه سوئدی در حال بررسی مجدد است اما احتمال فرار از آن بسیار اندک به نظر می رسد.

سایت fotbolldirekt سوئد در گزارشی پیرامون آخرین تحولات این پرونده از تصمیمی پرده برداشت که می تواند عواقب سنگینی برای ستاره دو ملیتی ایران در پی داشته باشد. به نوشته این سایت با حکم چهارمیلیون یورویی فیفا عملا مشکلات مالی اطراف اوسترسوند بیشتر از همیشه شده است تا جایی که شنیده می شود اگر مذاکرات با شهرداری و سهامداران برای تامین منابع مالی برای فرار از بحران های مالی فراهم نشود این باشگاه اعلام ورشکستگی خواهد کرد.

در صورت اعلام ورشکستگی مشکلات سامان قدوس بیشتر از همیشه خواهد شد چون باید پرداخت جریمه چهارمیلیون یورویی فیفا به اوئسکا را نیز به گردن بگیرد تا مجوز بازگشت به فوتبال حرفه ای را به دست بیاورد. رقمی که پرداخت آن اصلا کار آسانی به نظر نمی رسد و ممکن است دوران دوری از میادین را برای این ستاره ۲۴ ساله بیشتر کند.

ویلن یکی از مقامات عالیرتبه باشگاه با تایید این که بدهی های باشگاه از رقم ۱۵ تا ۱۷ میلیون یورو برآورد می شود از تلاش شبانه روزی برای حل بحران همین طور تجدیدنظرخواهی اوسترسوند برای شکستن حکم اخیر فیفا صحبت کرد و مدعی شد هیات مدیره باشگاه روز ۱۷ سپتامبر جلسه ای اضطراری خواهد داشت تا در خصوص برنامه های خود برای تامین بودجه و عبور از این بحران بحث و تبادل نظر داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته