حرکت به سمت ایجاد لیست انتظار با توجه به محدودیت منابع سلامت


حرکت به سمت ایجاد لیست انتظار با توجه به محدودیت منابع سلامت

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرگزاری مهر، عزت اله گل علیزاده گفت: در احکام صادره از سوی وزیر محترم بهداشت و درمان نیز اخذ مشاوره از سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های علمی پزشکی ذکر شده و این به معنی مشارکت جویی و مشورت با...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، عزت اله گل علیزاده گفت: در احکام صادره از سوی وزیر محترم بهداشت و درمان نیز اخذ مشاوره از سازمان نظام پزشکی و انجمن‌های علمی پزشکی ذکر شده و این به معنی مشارکت جویی و مشورت با صاحبان اصلی فرآیند است.نمی توان بخشنامه ای صادر کرد بدون این که از نظرات این گروه جویا نشد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در امور استان‌ها بیان کرد: سازمان بیمه سلامت از یک سال و نیم قبل در بحث مدیریت بهینه منابع به صورت جدی وارد شد و اگر همکاری جامعه خدوم پزشکی،روسای دانشگاه های علوم پزشکی و حمایت‌های نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت نبود، ترمز رشد بی رویه هزینه‌ها کشیده نمی‌شد.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، ساعت‌ها با اصحاب سلامت استان‌ها جلسه گذاشتیم و این ادبیات در نظام سلامت ساری و جاری شد.

گل علیزاده با اشاره به آیین نامه ارزیابی وسع اظهار داشت: ممکن است بسیاری از افراد مستحق این نباشند که به صورت رایگان بیمه شوند و قطعا می بایست یارانه حوزه سلامت به سمت افراد نیازمند هدایت شود.

کد خبر 4705012
حرکت به سمت ایجاد لیست انتظار با توجه به محدودیت منابع سلامت مهناز قربانی مقانکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...