برنامه سخنرانی ماه های محرم و صفر مسجد «جامع» جهرم


برنامه سخنرانی ماه های محرم و صفر مسجد «جامع» جهرم

نیکجو ضمن تشریح برنامه سخنرانی ماه های محرم و صفر مسجد «جامع» جهرم، گفت: مراسم عزاداری و سخنرانی به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و بسیجیان پایگاه مقاومت «کربلا» در مسجد برگزار می شود.

«رضا نیکجو»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم سوگواری ایام محرم همراه با سخنرانی و عزاداری با حضور پرشور مردم به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و بسیجیان پایگاه مقاومت «کربلا» پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد «جامع» جهرم در حال برگزاری است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم ضمن تشریح برنامه سخنرانی ایام محرم الحرام مسجد «جامع» این شهرستان، گفت: در دهه اول محرم حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امام جمعه شهرستان جهرم به سخنرانی خواهند پرداخت.

فعال فرهنگی مسجد «جامع» جهرم افزود: در دهه دوم محرم حجت الاسلام «عبادالله فاطمی» و حجت الاسلام «سید علی شهیم»، امام جمعه بخش کردیان جهرم پیرامون نهضت عاشورا سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنرانان دهه سوم محرم، ادامه داد: حجج الاسلام «محمد پروین نژاد» و «احمد اکبری» در دهه سوم از ماه محرم در مراسم عزاداری مسجد «جامع» جهرم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

نیکجو با اشاره به اینکه برای ماه صفر نیز برنامه سخنرانی برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در طول 2 ماه محرم و صفر برنامه های سوگواری و سخنرانی ادامه دارد که حجج الاسلام «زین العابدین دست داده» و «حمید نجفیان» در دهه اول سخنرانی می کنند.

وی افزود: در دهه دوم ماه صفر برای سخنرانی حجج الاسلام «امین فتاحی» و «مجید توکل» برنامه ریزی شده و حجت الاسلام «سیدمحمد حسینی ارسنجانی» نیز سخنران دهه سوم ماه صفر مسجد «جامع» جهرم است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا