پیروزی پرتغال در شب 4 گله شدن رونالدو؛ فقط 16 گل تا دایی


پیروزی پرتغال در شب 4 گله شدن رونالدو؛ فقط 16 گل تا دایی

دور مقدماتی یورو 2020 ادامه پیدا کرد.

دور مقدماتی یورو ۲۰۲۰ ادامه پیدا کرد.

به گزارش وبسایت نود، دور مقدماتی یورو ۲۰۲۰ سه شنبه شب با برگزاری ۷ بازی ادامه پیدا کرد. در گروه اول تیم انگلیس موفق شد در خانه با نتیجه ۵-۳ مقابل کوزوو پیروز شود.

گل های انگلیس را استرلینگ، سانچو (دقایق ۴۴ و ۴۶)، هری کین و مدافع حریف به ثمر رساندند. هری کین همچنین در نیمه دوم یک ضربه پنالتی از دست داد. در دیگر بازی این گروه هم تیم مونته نگرو در خانه با ۳ گل مغلوب جمهوری چک شد.

در گروه دوم تیم پرتغال توانست در خانه لیتوانی با نتیجه ۱-۵ پیروز شود. رونالدو (دقایق ۷ پنالتی، ۶۱، ۶۵ و ۷۶) و کارولیو برای پرتغال در این بازی گلزنی کردند. رونالدو با ۴ گلی که در این بازی بثمر رساند حالا تنها ۱۶ گل با رکورد گل های ملی علی دایی فاصله دارد. ستاره پرتغالی همچنین توانست با ۲۴ گل زده بهترین گلزن تاریخ دور مقدماتی یورو شود. در دیگر بازی این گروه تیم صربستان با نتیجه ۱-۳ از سد لوکزامبورگ گذشت.

در گروه هشتم تیم فرانسه با ۳ گل مقابل آندورا به پیروزی رسید. کومان، لنگلت و یدر برای فرانسه گلزنی کردند. گریزمن هم برای دومین بازی متوالی ضربه پنالتی خودش را خراب کرد. در دیگر بازی این گروه ترکیه با ۴ گل مقابل مولداوی پیروز شد. تیم ایسلند هم با نتیجه ۴-۲ در خانه آلبانی شکست خورد.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم