سحر دختری جوانی که طرفدار استقلال بود و هفته گذشته جلوی دادسرا خودسوزی کرده بود، بامداد امروز درگذشت.

به گزارش خبرگزاری موج، سحر، معروف به دختر آبی که بعد از خودسوزی به بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تهران منتقل شده بود، بامداد امروز بر اثر شدت سوختگی باوجود تلاش پزشکان، طاقت نیاورده و درگذشت.

این خبر تلخ به شدت واکنش برانگیز بوده و افراد مختلفی درباره آن، اظهار کرده اند.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس و ستاره سابق تیم ملی نیز با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود و تصویری از ورزشگاه خالی آزادی، به جان باختن دختر آبی پرداخت. همچنین حسین ماهینی در توییتر خود با هشتگ دختر آبی و استفاده از کاریکاتور عمر مومانی، به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش ها به مرگ دختر آبی در اثر خودسوزی

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و کنونی فولاد نیز در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت:

تسلیت خدمت خانواده محترم هوادار در گذشته فوتبال.

فوتبال از دوقطبی بودن خیلی وقت است خارج شده است. و دیگر دو قطبی بودن جرم محسوب نمی شود ولی دو قطبی بودن را من به نوبه خود نمی فهمم برای یک دختر عاشق فوتبال.

نمیدانم چرا خود سوزی کردی، ولی سوالی ذهنم را در گیر کرده است آیا فوتبالی که مدیرانش ما هستیم، و بازیگرانش و دست اندر کارانش مشخصند، آنهایی که حتی لحظه ای پای نزدیکترین رفقایشان به خاطر موقعیت و پول نمی ایستند، آنهایی که برای بازی کردن و بودن در میان یازده نفر اصلی همه اصول و مرام را زیر پا میگذارند، آنهایی که برای گرفتن پست و مقام تن به هر ذلتی میدهند، ارزشش را داشتند که تو بهترین سرمایه زندگیت را به آتش بکشی؟

خدا کند داشته باشد، دختر آبی آسمانی که حالا دیگر نیستی ما بی مرامها حتی ککمان هم نمی گزد در این وانفسای بی مرامی و بی معرفتی از خود سوزی تو.

علاقمندی به فوتبال جنسیت نمی شناسد، عشق است، عشق،عشقی کور کننده به اکثریتی که فقط باید آنها را در صفحه چند اینچی تلویزیون دوست داشت. نزدیکشان که میشوی تازه متوجه میشوی چه بیهوده برایشان اشک ریختی و چه بیهوده عشق ورزیدی.

روحت قرین رحمت دختر آبی.

به امید روزی که بفهمیم حضور دختران آبی، قرمز، زرد، سبز، و همه رنگهای زیبای عرصه فوتبال در استادیومهای ما از حضورشان در این اجتماع خطرناک امن تر است.

بدرود، برای نوشتن بیشتر اشکم بند نمیاید هر چه فکر میکنم میبینم ما بی ارزش تر از آنی بودیم که تو خود را به خاطر ما بسوزانی، بی ارزشتر.

علی کریمی در واکنش به این حادثه در اینستاگرام خود نوشت:

زنان سرزمین ما، خیلى وقتها، خیلى مَردن. .

تا اطلاع ثانوى استادیوم⛔️

واکنش ها به مرگ دختر آبی در اثر خودسوزی

علی خطیر در واکنش به این حادثه در استوری اینستاگرام خود نوشت: از اون بالا راحت تر میتونی بازی تیم مورد علاقه ات را نگاه کنی ...

واکنش ها به مرگ دختر آبی در اثر خودسوزی

مهناز افشار در توییتر خود نوشت: و تو می مانی با وجدانت سحر هم مُرد ...

واکنش ها به مرگ دختر آبی در اثر خودسوزی

واکنش عمر مومنی به مرگ دختر آبی

واکنش ها به مرگ دختر آبی در اثر خودسوزی