فن دایک: هلند مقابل آلمان و استونی نتایج خوبی گرفت ولی باید بدانیم هنوز به یورو 2020 نرسیده‌ایم


فن دایک: هلند مقابل آلمان و استونی نتایج خوبی گرفت ولی باید بدانیم هنوز به یورو 2020 نرسیده‌ایم

مدافع لیورپول امیدوار است تا به همراه هموطنانش، از این مأموریت هم سر بلند بیرون بیاید. 

طرفداری- پس از برد ۴-۰ هلند مقابل استونی که در پی پیروزی ۴-۲ مقابل آلمان از راه رسید، ویرجیل فن دایک هم تیمی‌هایش را به از خود راضی نشدن در سایه این نتایج دعوت کرد.

به گزارش سایت گل، برد شب گذشته لاله‌های نارنجی را با یک بازی کمتر، به سه امتیازی ایرلند شمالی رده دومی در گروه رساند. با وجود این که این دور از بازی‌های ملی نمی‌توانست بهتر از این برای هلند پیش برود، فن دایک می‌داند که نباید در باد غفلت خوابید.

با کسب دو برد خیلی خوب کار کردیم ولی هنوز به آنجا نرسیده‌ایم. ما همچنین خواستار پیروزی در دو بازی آینده از سری مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپا هستیم. می‌دانستیم بارها خط دفاعی حریف فرو خواهد ریخت و ما فقط باید صبور باشیم. همچنین باید خطر ضد حملات‌شان را دفع می‌کردیم. این کار به خوبی انجام شد، هر چند می‌توانستیم در نیمه اول فشار بیشتری روی حریف وارد کنیم. هیچ تیمی نمی‌تواند مقاومتش را حفظ کند و ما با تغییراتی که داشتیم، فرصت‌های بیشتری به دست آوردیم و توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

رایان بابل (۲)، ممفیس دیپای و جورجینیو وینالدوم با گل‌های خود شاگردان رونالد کومان را گامی دیگر به مسابقات یورو ۲۰۲۰ نزدیک‌تر کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز