مشارکت کانون های مساجد استان فارس در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»


مشارکت کانون های مساجد استان فارس در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»

حجت الاسلام امیدی با اشاره به مشارکت کانون های مساجد استان فارس در طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»، گفت: این طرح دوشنبه، 18شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (شنبه 16 شهریور) در نشست هماهنگی طرح سراسری «تلاوت قرآن در شب عاشورا»،‌ گفت: تلاوت قرآن و هدیه به پیشگاه حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان از جمله برنامه هایی است که هرساله توسط اصحاب مساجد در قالب محافل قرآنی و طرح «تلاوت نور» بعد از اقامه نماز های جماعت و مراسم عزاداری برگزار می شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس افزود: امسال مقرر شده است طرح سراسری تلاوت قرآن کریم با استفاده از ظرفیت های مردمی از جمله کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما در مساجد کشور اجرا شود.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی ستادهماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس در سایت www.farsmasajed.ir، کانال پیام رسان «سروش» به نشانی https://sapp.ir/farsmasajed و ارسال پیام کوتاه نیز به بیش از یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری فعال در مساجد استان انجام شده است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه این طرح دوشنبه، 18شهریور مقارن با شب عاشورای حسینی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد استان اجرا می شود، تاکید کرد: ضروری است مدیران کانون های مساجد استان جهت ثبت اطلاعات کانون های مجری طرح به وبگاهhttps://bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!