بانک‌ها نسخه قرارداد به فعالان اقتصادی را ارائه نمی‌کنند


بانک‌ها نسخه قرارداد به فعالان اقتصادی را ارائه نمی‌کنند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس با بیان اینکه بانک‌ها حاضر به در اختیار قراردادن نسخه قرارداد به فعالان اقتصادی نیستند، گفت: عمده پرونده‌هایی طرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی به‌طور مستقیم مرتبط با بانک‌هاست. نوشته بانک‌ها نسخه قرارداد به فعالان اقتصادی را ارائه نمی‌کنند اولین بار در تجارت‌نیوز...

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، جمال رازقی در جلسه کمیسیون صنعت این اتاق گفت: با وجود بخشنامه‌های متعدد رئیس دادگستری استان و دادستان شهرستان شیراز به شورای هماهنگی بانک‌ها، بانک‌ها حاضر به در اختیار قراردادن نسخه قرارداد به فعالان اقتصادی نیستند.

وی با اشاره به عملکرد کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی استان فارس مستقر در اتاق بازرگانی استان از بخش تولید استان بیان کرد: دستگاه قضایی استان حمایت خوبی از بخش اقتصاد و تولید استان داشته است به‌طوری که بر اساس آمار از سال ۹۵ تا ۹۸ تعداد ۲۹۴ پرونده تشکیل شده که ۱۳۰ مصوبه، ۱۸ مورد بازدید و ۱۸۳ مورد مکاتبه انجام شده و بسیاری از مشکلات گره‌گشایی شده است.

رازقی افزود: بر اساس آمار استانی، عمده پرونده‌هایی طرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی قضایی از فعالیت‌های اقتصادی استان، به‌طور مستقیم با بانک‌هاست که مشکل با دستگاه مالیاتی، تامین اجتماعی نیز در رده‌های بعدی قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی فارس به تشکیل شورای ویژه حمایت از تولید در استان با حضور مدیران ارشد استان اشاره و اضافه کرد: در استان فارس به موضوع حمایت از تولید بسیار جدی دنبال می‌شود و این شورا می‌تواند به فراخور و نیاز، اقدام فراقانونی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی