نماز ظهر عاشورا در حسینیه شهدا کرمانشاه برگزار می شود


نماز ظهر عاشورا در حسینیه شهدا کرمانشاه برگزار می شود

سروری، گفت: نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز عاشقانه امام حسین(ع) فردا(سه شنبه، 19 شهریور) در حسینیه شهداء باغ فردوس کرمانشاه اقامه می شود.

«عباس سروری» با تسلیت ایام سوگواری خامش آل عبا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یا آن با وفایش، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مردم شهید پرور، ولایت مدار کرمانشاه و رهروان راه آن امام شهید،‌مراسم عاشورای حسینی را مانند سال های گذشته با حضور پرعظمت هیئت مذهبی و عزادارن حسینی در نقاط مختلف استان و شهر کرمانشاه برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، افزود: با تدابیری که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئت مذهبی اندیشیده شده است هیئت مذهبی به شکل منسجم در نقاط مختلف شهر کرمانشاه عزاداری سنتی خود را اقامه می کنند و‌مداحان با ذکر مصیبت حضرت سیدالشهدا و بازم وفادار ایشان، مراسم روز عاشورا را با شکوه هرچه تمامتر برگزار می کنند.

وی اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، فردا(سه شنبه، ۱۹ شهریور) پس از مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین(ع)، در حسینیه شهدا واقع در گلزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه برگزار می شود.

سروری، با اشاره به اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از عموم مردم و عزاداران حسینی خواست: به یاد آخرین نماز عاشقانه و عارفان حضرت سیدالشهدا(ع) در کربلا، حضوری پرشور داشته و نماز ظهر عاشورا را با شکوهتر از سال های گذشته برگزار کنند.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس