مرحله دوم رزمایش عاشورائیان در ایرانشهر آغاز شد


مرحله دوم رزمایش عاشورائیان در ایرانشهر آغاز شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مرحله دوم رزمایش عاشورائیان با حضور هفت گردان بیت المقدس در این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ حسین پودینه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:هفت گردان بیت المقدس از بسیجیان شیعه و سنی در رزمایش اقتدار عاشورائیان امنیت عزاداران حسینی را در ایرانشهر برعهده دارند.

وی بیان کرد: حضور جوانان بسیجی اهل سنت در کنار عزاداران اباعبدالله الحسین(ع)نشانگر دلدادگی آنان به اهل بیت (ع) و سرور و سالار شهیدان است.

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت:هدف‌رزمایش عاشورائیان زنده نگه‌داشتن روحیه حماسی و امید در مردم، ایجاد یاس در دل دشمن، نمایش اقتدار و توانایی نظامی در حفظ امنیت و انسجام است.

وی با بیان اینکه اقتدار عاشورایی در راستای دیپلماسی و قدرت بازدارندگی است، عنوان کرد: اقتدار عاشورایی یعنی با تهدید و فشار درونی تسلیم نمی‌شویم همانطور که در دوران دفاع مقدس در مقابل تهدید بیرونی تسلیم نشدیم.

سرهنگ پودینه افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی نه تنها توانست از خود دفاع کند بلکه هم اینک توانسته فرهنگ بسیجی عاشورایی خود را به بیرون از مرز­ها انتقال دهد.

۷۳۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا