ستاره تاتنهام، آشی که به قول «زیدان» آنقدرها هم دهن‌سوز نیست


ستاره تاتنهام، آشی که به قول «زیدان» آنقدرها هم دهن‌سوز نیست

تهران- ایرنا- براساس گزارش یک نشریه اسپانیایی، مرد شماره یک نیمکت رئال مادرید در اظهارنظری که به نوبه خود خبری غافلگیرکننده محسوب می‌شود، مدعی شد که در مورد تونایی ستاره باشگاه تاتنهام زیاد از حد اغراق شده است.

نشریه دون‌بالون چاپ بارسلون در گزارشی مدعی شد که «زین الدین زیدان» انتقال احتمالی «کریستین اریکسن» به سانتیاگو برنابئو را وتو کرده چرا که به اعتقاد وی این بازیکن "آنقدرها هم آش دهن‌سوزی" نیست!

با این وجود، آمار هافبک دانمارکی تاتنهام چیز دیگری می‌گوید؛ در واقع او تنها در فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹، آمار ۱۰ گل و ۱۷ پاس گل رادر مجموع ۵۱ بازی به نام خود ثبت کرده است.

این در حالی است که اریکسن در مجموع ۲۸۱ بازی برای تیم شمال لندن، با به ثمر رساندن ۶۷ گل و ارسال ۸۶ پاس گل، آمار قابل توجهی از خود بر جای گذاشته است.

ستاره تاتنهام، آشی که به قول «زیدان» آنقدرها هم دهن‌سوز نیست

تنها بازی که اریکسن در جریان آن ناکام ماند، دیدار فصل گذشته مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان بود؛ نبردی که در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر قرمزهای آنفیلد به پایان رسید و هافبک ۲۸ ساله حتی یک ضربه درون چارچوب نیز به سمت دروازه قهرمان لیگ قهرمانان روانه کرد.

با این حال، این بازی پس از درخشش وی به همراه تاتنهام در لیگ برتر جزیره و رساندن این تیم به رتبه چهارم لیگ انگلیس انجام شد؛ تاتنهامی که بالاتر از غول‌های انگلیس همچون آرسنال و منچستریونایتد جای گرفت و سهمیه حضور در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان را هم برای خود تثبیت کرد.

براساس گزارش دون‌بالون، کهکشانی‌ها در حال حاضر برای پست هافبک، چندین گزینه را در فهرست خرید خود قرار داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به «پل پوگبا» ستاره فرانسوی منچستریونایتد، «دانی فن‌دبیک» هافبک آژاکس و «کای هاورتز» ستاره باشگاه بایرلورکوزن اشاره کرد که همگی گزینه‌های احتمالی پیوستن به رئال در تابستان سال آینده محسوب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!