امیررضا ترکمان رحمانی 2 دیپلم افتخار بین المللی کسب کرد


امیررضا ترکمان رحمانی 2 دیپلم افتخار بین المللی کسب کرد

امیررضا ترکمان رحمانی کاریکاتوریست جوان کشورمان توانست دیپلم افتخار چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل و جشنواره بین‌المللی سوسیاوا بوکووینا رومانی را... ادامه مطلب... نوشته امیررضا ترکمان رحمانی 2 دیپلم افتخار بین المللی کسب کرد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

امیررضا ترکمان رحمانی کاریکاتوریست جوان کشورمان توانست دیپلم افتخار چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل و جشنواره بین‌المللی سوسیاوا بوکووینا رومانی را دریافت کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، امیررضا ترکمان رحمانی با یک اثر کاریکاتور چهره در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل شرکت کرد که توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند.

همچنین، کاریکاتور دیگری از ترکمان رحمانی در جشنواره بین‌المللی سوسیاوا بوکووینا رومانی SUCEAVA BUCOVINA شایسته قدردانی اعلام شد و دیپلم افتخار دریافت کرد.

در کارنامه هنری و حرفه ای این کاریکاتوریست جوان جوایز بسیاری دیده می شود که از جمله آنها می‌توان به برگزیده شدن در جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون سوریه ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی کارتون ولت هیمات آلمان ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی سیساکو کره جنوبی ۲۰۱۸، کسب دیپلم افتخار نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور کلانتان مالزی ۲۰۱۹، برگزیده شدن در جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون هومور گالاریت کشور ایتالیا ۲۰۱۹ و … اشاره کرد.

آثار کاریکاتور وی همچنین در نمایشگاه هایی که در جریان برپایی این جشنواره‌ها برگزار می‌شود به نمایش درآمده است. این ۲ جشنواره تیر و مرداد امسال برگزار شدند اما جوایز این هنرمند به تازگی به وی تحویل داده شده اند.

در ضمن علیرضا پاکدل هنرمند جوان کارتونیست، کاریکاتوریست، طراح کاراکتر و تصویرساز و صبا دارابیان تصویرگر زوج هنرمند، چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای کشور برزیل را داوری کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق