سفر گروهی فیلیپین


بنا به درخواست همسفران و دوستان، تصمیم به برگزاری مجدد تور فیلیپین گرفتم. در سال گذشته دو تور 12 روزه مجزا برگزار کردم و اینبار ترکیبی از ان دو که شامل بهترین مناطق و زیباترین ها هست رو در قالب یک سفر 12 روزه اجرا میکنم. سفر ما روز دوشنبه 6 آبان معادل 28 اکتبر از فرودگاه امام خمینی تهران با پرواز قطری شروع میشود و پس از یک توقف در کشور قطر راهی...

بنا به درخواست همسفران و دوستان، تصمیم به برگزاری مجدد تور فیلیپین گرفتم. در سال گذشته دو تور ۱۲ روزه مجزا برگزار کردم و اینبار ترکیبی از ان دو که شامل بهترین مناطق و زیباترین ها هست رو در قالب یک سفر ۱۲ روزه اجرا میکنم.

سفر ما روز دوشنبه ۶ آبان معادل ۲۸ اکتبر از فرودگاه امام خمینی تهران با پرواز قطری شروع میشود و پس از یک توقف در کشور قطر راهی کشور فیلیپین میشویم و ساعت ۱۰ صبح روز بعد شهر مانیلا خواهیم بود. با تغییر پرواز، ساعت ۱۳ به سمت شهر Cebu پرواز مجدد کرده و ساعت ۱۴:۳۰ خواهیم رسید و به سمت اقامتگاه میرویم. در صورت تمایل استراحت و یا در قالب یک گشت نیم روزی بخش هایی از شهر را خواهیم دید.

صبح روز بعد با کشتی های تندرو ساعت ۷ صبح راهی جزیره Bohol میشویم و پس از دو ساعت خواهیم رسید. مستقیما راهی گشت جزیره شده، از محل نگهداری تارسیه که میمون های کوچک هندی هستن بازدید کرده،، نهار را روی کشتی های تفریحی روی رودخانه خورده و از تپه های شکلاتی معروف دیدن میکنیم و از میان جنگل های زیبا عبور کرده و عکاسی میکنیم و عصرگاه راهی محل اقامت میشویم. شام را در یک رستوران بی نظیر به صورت منو باز میل میکنیم که در نوع خود کم نطیر است.

روز چهارم گشت جزایر خواهیم داشت و در صورت داشتن شانس، در کنار لاکپشتهای زیبا شنا کرده و از سواخل سفید جزایر Balicasag و Virgin دیدن میکنیم. شب در جزیزه بوهول میخوابیم. صبح روز بعد با کشتی تندرو به جزیره cebu برگشته و سپس با پرواز به جزیره زیبای Palawan میرویم و سپس به محل اقامت برای استراحت شبانه میرویم تا خستگی در کرده و برای یک روز فوق العاده آماده شویم.

روز ششم، صبح زود به سمت بزرگترین رودخانه زیرزمینی دنیا با قابلیت قایق سواری خواهیم رفت. از آنجا مستقیما به سمت شمال جزیره و منطقه el nido میرویم. این مسیر را با ون به صورت زمینی به مدت ۶ الی ۷ ساعت طی میکنیم و در یک ساحل بکر اقامت خواهیم کرد که خبری از تورهای دیگر نیست. روز هفتم، صبح را در یک ساحل بسیار رویایی شروع میکنیم و با قایق دربستی به سمت زیباترین سواحل و جزایر دنیا خواهیم رفت و island hopping خواهیم کرد. ۶ مقصد زیبا را میبینیم و نهار را نیز در یکی از سواحل میل خواهیم کرد. عصر به محل اقامت بازگشته و در صورت تمایل، شب را در کافه یک هاستل در کنار جوان های اروپایی سر خواهیم کرد و یا در اتاق های اختصاصی به آرامش به صبح خواهیم رساند.

روز هشتم باز هم به سمت جزایر و سواحل جدیدی خواهیم رفت تا چیزی از قلم نینداخته باشیم. عصر به محل اقامت بازمیگردیم. صبح خیلی زود در روز نهم به سمت اسکله اصلی مسیر یک ساعته میرویم و سپس با کشتیهای بزرگ مسیر ۴ ساعته به سمت جزیره زیبای Coron را طی میکنیم. در آنجا به محل اقامت رفته و در صورت تمایل، گشت نیم روزه در دریا خواهیم داشت و برای غروب به جزیره برگشته و به بالای کوه برای دیدن زیبایی های منطقه میرویم. یکی از زیباترین غروب های عمر خود را خواهید دید.

روز دهم و یازدهم با یک قایق دربست، باز هم در میان سواحل و جزایر بسیار رویایی گشت و گزار میکنیم و شب را نیز در وسط اقیانوس در مکانی به دور از دیگران در یک ساحل بکر به روز میرسانیم. دیدن غروب و طلوع خورشید در جایی که جز شما کسی نیست بسیار رویایی است. صبح زود در همان ساحل snorkeling کرده و در کنار ماهی ها شنا میکنیم. دو روز رویایی را خواهید داشت.

روز دوازدهم راهی فرودگاه شده و به سمت شهر مانیل، پایتخت کشور فیلیپین پرواز میکنیم اما توقفی برای بازدید در شهر نخواهیم داشت، چرا که به دلیل محدودیت زمانی، اولیت را به دیدن زیبایی های منحصر به فرد جزایر اختصاص دادیم. پس از توقف کوتاهی در فرودگاه، راهی تهران میشویم. ساعت ۴ صبح روز شنبه ۱۸ آبان تهران خواهیم بود و با خاطراتی زیبا و عکسهایی رویایی این سفر را به پایان میرسانیم.

تاریخ سفر:

دوشنبه ۶ آبان ۹۸ ، الی شنبه ۱۸ آبان

هزینه سفر:

هزینه بلیط تهران فیلیپین به همراه دو پرواز داخلی (به قسمت روز مجموعا حدود ۸ میلیون تومان) + ۶۸۵ دلار (شامل اقامت، کلیه حمل و نقل ها و گشت ها طبق برنامه و وعده های صبحانه و ۵ وعده نهار)

ویزا:

ویزای فیلیپین یک ماهه بوده و هزینه آن ۵۰ دلار است که حداگانه توسط شما پرداخت میشود. کلیه مسافران طبق قانون سفارت باید شخصا به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنند. زمان یک هفته برای صدور ویزا لازم هست.

مدارک ویزای فیلیپین:

دو قطعه عکس ۳ در ۴ ، تمکن مالی انگلیسی (موجودی ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان) ، اصل پاسپورت (با اعتبار تا خرداد ۹۹) ، بلیط پرواز و اقامت ها که توسط من به شما ارائه میشود

اقامت:

اقامت ها در هاستل، اپارتمان دربست، اتاق های ویلایی یا هتل های ارزان ولی تمیز خواهد بود، بسته به هر شهر و موقعیت خواهد بود

پرداخت هزینه و ثبت نام:

برای ثبت نام میبایست مبلغ ۸ میلیون تومان علی الحساب برای خرید بلیط ها پرداخت نمایید. پرداخت دلاری نیز در روز اول رسیدن به فیلیپین و در محل اولین اقامت از شما دریافت میگردد.

جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر در واتس اپ به من (محمد نادری) پیام دهید

۰۹۳۵۳۲۱۰۱۱۸

وضعیت بار:

در شورت نیاز برای تمام پرواز ها بار ۲۵ کیلویی گرفته میشود، اما برای راحتی خود شما، به دلیل تعداد بالای جابه‌جایی ها، بهتر است هر چه سبک تر سفر کنید. میتوانید کوله و یا چمدان چرخ دار نه خیلی بزرگ داشته باشید. پیشنهاد میشود وزن بار شما بین ۱۵ الی ۲۰ کیلو باشد. در غیر اینصورت ممکن از اذیت شوید

وسایل مورد نیاز:

لباس شنا، شلوارک و لباس های تابستانی، عینک شنا، دوربین و پاوربانک، کاور زد اب موبایل، دمپایی برای ساحل و محل اقامت، کرم ضد افتاب و عینک دودی، یک ژاکت و یک کاپشن بارانی برای مواقع اضطرار، پانچو ررای زمان های بارش، کلاه افتاب گیر، یک سه راهی کوچک مسافرتی برای مواقع اضطرار، و موارد دیگری که لازم میدانید، به شرطی که بار شما زیاد سنگین نشود.

سختی سفر:

این سفر ماجراجویی زیاد دارد و جا به جا یی زیاد داریم، چه هوایی، چه زمینی و چه دریایی. باید صبر و حوصله شما زیاد باشد. قطعا در پایان سفر اگر از شما سوال شود کدام قسمت ها اگر حذف میشد بهتر بود، هیچکدام را انتخاب نخواهید کرد.

شرایط حضور:

در سفرهای من، ما مثل یک خانواده کوچک سفر میکنیم. در سختی ها و خوشی های سفر کنار هم هستیم. در زمان چالش ها، به جای اعتراض و بهانه گیری، همگی برای رفع مشکل تلاش میکنیم. چالش های سفر را بخشی جدا ناپدیر از سفر میدانیم که چاشنی سفر است و بعدها با ذکر خاطرات آنها، دوباره لذت خواهیم برد. اگر تنها هستید هیچ مشکلی نیست و تنهایی شما به روز دوم سفر نخواهد طول کشید. مشکل اصلی در نگهداری این همه دوست جدید پس از سفر است

برنامه روزانه سفر:

روز اول | دوشنبه ۶ آبان ۲۸ اکتبر
پرواز از تهران ساعت ۱۲:۳۰

روز دوم
ساعت ۹:۵۵ مانیل ، ساعت ۱۲:۵۵ الی ۱۴:۲۵ به سمت سبو. گشت شهری عصرگاهی. اقامت سبو

روز سوم
صبح زود ساعت ۷ الی ۹ حرکت با کشتی به جزیره بوهول. گشت جزیره. شام خفن و اقامت شبانه در بوهول

روز چهارم
صبح زود تور جزایر virgin و balicasag و دیدن دلفین و شنا با لاکپشت ها. اقامت شبانه بوهول

روز پنجم
برگشت به سبو با کشتی ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰. پرواز به جزیره palawan ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ و اقامت شبانه

روز ششم
صبح زود بازدید از بزرگترین رودخانه زیر زمینی دنیا. و در ادامه حرکت به سمت ساحل el nido و اقامت شبانه در یک ساحل بکر و زیبا

روز هفتم
گشت جزایر. اقامت شبانه

روز هشتم
گشت جزایر. اقامت شبانه

روز نهم
ساعت ۴:۳۰ صبح حرکت به El nido و سپس حرکت با کشتی به جزیره coron ساعت ۶ الی ۱۰ صبح. گشت نیم روزه با قایق. اقامت شبانه در جزیره

روز دهم و یازدهم
گشت جزایر دو روزه با قایق دربستی، اقامت در یک ساحل اختصاصی وسط دریا در چادر مجهز یا اتاق های ساده درختی (یک شب هزار شب نمیشه. به تجربش می ارزه)

روز دوازده | ۱۷ ابان ۸ نوامبر
ساعت ۸ الی ۹:۳۰ صبح پرواز به manila و سپس ساعت ۱۳ حرکت به سمت تهران. توقف ۶ ساعته قطر. ساعت ۳:۳۰ دقیقه شنبه تهران خواهیم بود.

برخی عکسهایی از سفر های سال قبل که در این سفر نیز خواهیم دید

سفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپین

سفر گروهی فیلیپین

سفر گروهی فیلیپین

سفر گروهی فیلیپین

سفر گروهی فیلیپین

سفر گروهی فیلیپینسفر گروهی فیلیپین

مملیکا

من محمد هستم ملقب به مملیکا. یه مهندس مکانیک عاشق سفر کردن، ماجراجویی و عکاسی ... که آدم ها بخش اصلی سفرهاش هستن

More Posts - Website

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش