توصیه ویژه حمید درخشان به هواداران برای تحقق وعده قهرمانی


سرمربس اسبق باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم با تلاشی که صورت گرفته و تیمی که در دست این مربی است، پرسپولیس باز هم بتواند موفقیت‌هایش را ادامه بدهد. نوشته توصیه ویژه حمید درخشان به هواداران برای تحقق وعده قهرمانی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توصیه ویژه حمید درخشان به هواداران برای تحقق وعده قهرمانی

حمید درخشان : امروز زمان انتقاد از کالدرون نیست ؛ این تیم هیچ کمبودی برای قهرمانی دوباره ندارد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۹:۴۵
توصیه ویژه حمید درخشان به هواداران برای تحقق وعده قهرمانی

سرمربس اسبق باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم با تلاشی که صورت گرفته و تیمی که در دست این مربی است، پرسپولیس باز هم بتواند موفقیت‌هایش را ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس است که قبل از برانکو، با جنجال‌های فراوان به این تیم آمد و جانشین علی دایی شد و با هیاهوی بسیار، از جمع پرسپولیسی‎ها رفت.

او حالا خود را یکی از حامیان گابریل کالدرون می‌داند:

«بازی با تراکتور و پارس جنوبی را دیدم. به نظرم در بسیاری از دقایق بازی، پرسپولیس سرتر از حریفانش بود. البته نقاط ضعفی هم وجود داشت، اما معتقدم با گذشت زمان، این شرایط تغییر خواهد کرد.»

او اضافه کرد:

«امروز زمان انتقاد از کالدرون نیست. ما نمی‌توانیم با دو بازی بگوییم او مربی خیلی خوبی است یا مربی خیلی بدی است. من می‌بینم که او تمرینات را جدی می‌گیرد و بازیکنان نیز از این مربی حمایت می‌کنند. پس در حال حاضر، هواداران هم به جای انتقاد، باید هوای کالدرون را داشته باشند. فکر می‌کنم با تلاشی که صورت گرفته و تیمی که در دست این مربی است، پرسپولیس باز هم بتواند موفقیت‌هایش را ادامه بدهد. اگر پرسپولیس توانست ۳ قهرمانی پشت سر هم بیاورد، به خاطر حمایتی بود که مردم از برانکو و بازیکنان داشتند و باید این وضعیت ادامه یابد.»

از درخشان در مورد تیم فعلی نیز پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد:

«شما در هر پستی که نگاه می‌کنید، دو بازیکن بسیار خوب می‌بینید. این موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس در این فصل پرمهره‌تر از گذشته است و می‌تواند باز هم قهرمان شود. چه زمانی این شرایط وجود داشته که تیم در هر پست، حداقل دو بازیکن عالی داشته باشد؟ من فکر می‌کنم این تیم هیچ کمبودی برای قهرمانی دوباره ندارد ولی باید اتحادی که فصل قبل شکل گرفت، دوباره تکرار شود.»

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی