تربیت‌ نیرو در تراز انقلاب یکی از الزامات تشکیل دولت اسلامی است


تربیت‌ نیرو در تراز انقلاب یکی از الزامات تشکیل دولت اسلامی است

حجت‌الاسلام سعدی بیان اینکه تحول علوم انسانی، تربیت نیرو و کادرسازی برای نظام دو خواسته مقام معظم رهبری از دانشگاه امام صادق(ع) در گام دوم انقلاب است، گفت: در این راستا قطب‌های علمی در این دانشگاه تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «حسین علی سعدی» در گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) که امروز (پنجشنبه، هفتم شهریورماه) در مسجد این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه تحول علوم انسانی و تربیت نیرو و کادر برای نظام جمهوری اسلامی دو خواسته مقام معظم رهبری از دانشگاه امام صادق(ع) در گام دوم انقلاب است، گفت: تربیت‌ نیرو در تراز انقلاب اسلامی یکی از الزامات تشکیل دولت اسلامی است.
رئیس دانشگاه امام صادق(ع) افزود: اتصال دانش آموختگان به دانشگاه امام صادق(ع) یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که گردهمایی بزرگ امروز در همین راستا است.
وی ادامه داد: تلاش داریم قطب های علمی به منظور تدوین هندسه حکمرانی در دولت انقلاب اسلامی در دانشگاه امام صادق(ع) تشکیل شود که فعال شدن هیات امنای دانش آموختگان این دانشگاه در همین راستا دنبال می شود.
سعدی خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری های علمی در دانشگاه امام صادق(ع) تشکیل شده است و امیدواریم بتوانیم در حوزه های مختلف از جمله رونق تولید در خدمت مردم باشیم و در این حوزه نیز بتوانیم به دولت کمک کنیم.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟