دانشگاه امام صادق(ع) منشا تحولات فراوان برای نظام جمهوری اسلامی شده است


دانشگاه امام صادق(ع) منشا تحولات فراوان برای نظام جمهوری اسلامی شده است

حجت‌الاسلام میرلوحی گفت: مرحوم آیت الله مهدوی‌کنی با خون دل بسیار دانشگاه امام صادق (ع) را تاسیس کرد و این دانشگاه منشا تحولات فراوان برای نظام جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اندیشه خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید مصطفی میرلوحی» در گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) که امروز (پنجشنبه، هفتم شهریورماه) در مسجد این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهداف تشکیل دانشگاه امام صادق(ع)، گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی هدف از تشکیل دانشگاه امام صادق را تولید علوم انسانی اسلامی و مقابله با مشکلات کشور می دانست.
رئیس هیات امنای کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) افزود: آیت الله مهدوی کنی (ره) می فرمود: در دوران مبارزه و زمانی که در زندان های رژیم طاغوت بودیم می گفتیم اگر نهضت پیروز شد، دانشگاهی تاسیس خواهیم کرد که بالاتر از الازهر باشد.
وی ادامه داد: مرحوم آیت الله مهدوی کنی با خون دل بسیاری دانشگاه امام صادق (ع) را تاسیس کرد و این دانشگاه منشا تحولات فراوان برای نظام جمهوری اسلامی شده است.
میرلوحی تاکید کرد: هرچقدر همت داریم باید به کار گیریم تا اهداف آیت الله مهدوی کنی در تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) تحقق یابد.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند