به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ یکدستگاه مینی بوس حامل زائران امامزاده محمد بن حسن ( ع) در روستای کیزاندره به دره سقوط کرد.

حمید کشکولی فرماندار الیگودرزدر این خصوص گفت: عصر امروز یکدستگاه مینی بوس حامل زائران امامزاده محمدبن حسن ( ع) در راه برگشت و در حوالی روستای کیزاندره به دلیل خواب آلودگی راننده به دره سقوط نمود.

اوافزود: به محض اطلاع از این حادثه امدادگران جمعیت هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی و پلیس راه و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

کشکولی تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این حادثه ۵ نفر فوت نموده و ۱۶ نفر نیز مجروح شدند که حال دو نفر از مجروحین وخیم می باشد.

او با اشاره به اینکه سرنشینان مینی بوس تبعه افغانستان و ساکن دلیجان استان قم بودند، گفت: ۸ نفر از مجروحین توسط بالگرد و ۸ نفر دیگر توسط ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس و جمعیت هلال احمر و اجساد فوت شدگان نیز توسط آمبولانس واحد متوفیات شهرداری به الیگودرز منتقل شدند.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه عملیات انتقال مجروحان و اجساد فوت شدگان خاتمه یافته است یادآورشد: بررسی های نیروی انتظامی جهت زوایای حادثه و طی مراحل قانونی ادامه دارد.

اسدی مدیر مسافربری قالیکوه بختیاری به نیوز الیگودرز گفت: این مینی بوس وابسته به شرکت قالیکوه نمی باشد و بارها اعتراض خود را به مسوولین انعکاس داده ایم که از جابجایی مسافر توسط مینی بوس های متفرقه جلوگیری شود.

او با اشاره به اینکه تا کنون هیچ حادثه ای برای مینی بوس های شرکت رخ نداده است ، افزود: اکثر رانندگان خودروهای متفرقه بدلیل عدم آشنایی با این مسیر سخت گذر دچار حادثه می شوند که جا دارد مسافران و زائران به این مهم توجه داشته باشند.