بررسی بازیکنان بدون مشتری فوتبال ایران؛ ملی‌پوشان بیکار!


بررسی بازیکنان بدون مشتری فوتبال ایران؛ ملی‌پوشان بیکار!

بررسی لیست بازیکنان ایرانی که این فصل با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند، نام‌های غافلگیر کننده‌ای دارد.

بررسی لیست بازیکنان ایرانی که این فصل با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌اند، نام‌های غافلگیر کننده‌ای دارد.

به گزارش وبسایت نود، پس از پایان نقل و انتقالات لیگ برتر، بیش از 50 بازیکن بدون تیم هستند. بازیکنانی که بعضی از آنها خداحافظی کرده‌اند و بعضی دیگر شاید بعد از یک فصل بیرون نشستن در پایان سال نام‌شان به لیست خداحافظی‌کرده‌ها اضافه شود. بعضی از آنها نام‌های بزرگی هستند و بعضی دیگر شاید کسی متوجه غیبت‌شان در لیگ برتر امسال نشده باشد.

محسن فروزان: بعد از اتفاقاتی که برای او در تراکتور افتاد این که در فصل جدید هم تیمی داشته باشد کمی عجیب بود. اگرچه در نهایت مشخص نشد که حرف‌های پیرامون او شایعه بوده یا واقعیت اما عقل سلیم حکم می‌کند که مربی حساس‌ترین پست میدانش را به حرف و حدیث نسپارد.

امید خالدی: مدافع فصل گذشته سایپا بخشی از فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و دوری او از میادین به این فصل هم کشیده شد. شاید این مصدومیت در 32 سالگی به معنی پایان فوتبالش هم باشد.

آرمان قاسمی: مدافع چپ پیکان تهران به خاطر حضور در استقلال و البته پیشنهادات خارجی‌اش از این تیم جدا شد. استقلال بسته شد و هیچ پیشنهاد خارجی هم در کار نیست تا شاید در ادامه فصل او به تیم‌های کوچکتری رضایت بدهد.

فرشاد سالاروند: او فصل گذشته نیم فصل از فولاد جدا شد و به ماشین‌سازی رفت و پایان فصل هم به دلیل مشکلات خانوادگی از ماشین‌سازی جدا شد.

یوسف سیدی: فصل گذشته را با تراکتورسازی شروع کرد اما نمایش ضعیف او را به تیم دیگر زنوزی یعنی ماشین‌سازی فرستاد اما در آنجا هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. از آنجا که زنوزی تیم دیگری ندارد او فعلا بدون تیم مانده است.

رحیم زهیوی: مهاجمی بود که با توجه به کیفیت فعلی مهاجمان لیگ برتر می‌توانست نامی برای خودش دست و پا کند. حضور منصوریان در ذوب‌آهن با پارگی رباط صلیبی او همراه شد. در این فصل هم اگرچه بحث حضورش به صورت جدی در شاهین بوشهر مطرح شده بود فعلا گویا تیمی ندارد و یا قراردادش را ثبت نکرده است.

محمد امین حاج محمدی: مدافعی که به خاطر حضور در استقلال از شناخته‌شده‌های این لیست است. نکته جالب در مورد این بازیکن این است که او در نیم‌فصل دوم از استقلال جدا شد و این روند را در تیم‌های بعدی‌اش هم ادامه داد. ماشین‌سازی، گسترش فولاد، سایپا و خونه به خونه چهار تیمی بودند که او در نیم فصل دوم حضورش از آنها جدا شد. او از نیم‌فصل دوم فصل گذشته که از جمع سایپایی‌ها کنار رفت بدون تیم است.

خالد شفیعی: یکی از عجیب‌ترین موردهای این لیست خالد شفیعی است. بازیکنی که با نظر قلعه‌نویی در لیست مازاد سپاهانی‌ها قرار گرفت قرار بود فصل جدید را با ماشین‌سازی شروع کند. اما شرط جدید زنوزی مبنی بر این که بستن قرارداد او منوط به بخشیدن طلب قدیمی‌اش از تراکتورسازی است این انتقال را برهم زد. شفیعی یکی از قربانیان حضور یک مدیر با دو تیم در لیگ برتر شد!

وفا هخامنش: از صنعت نفت آبادان جدا شد و او هم از آن دسته بازیکنانی بود که از پیشنهادهای خارجی‌اش می‌گفت. تا این‌جای کار اما خبری از تیم داخلی یا خارجی نبوده است.

سوشا مکانی: یکی از تعداد لژیونرهای ایرانی کم شد! دروازه‌بان ایرانی از میوندالن جدا شد تا به دنبال تیمی جدید باشد. اتفاقی که احتمالا به این سادگی‌ها روی ندهد.

حامد آقایی: بازیکن پرسپولیس که در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و برای بازی کردن از جمع شاگردان برانکو جدا شده بود حضور در نفت تهران و گل ریحان را تجربه کرد اما برای این فصل تیمی را ندارد. او جوانتر از آن است که قرار باشد نامش را در میان به پایان خط رسیده‌ها نوشت.

علیرضا حقیقی: جمع دروازه‌بان‌ها در این مطلب جمع است. البته حقیقی از پیشکسوتان این لیست است و بی‌تیم بودنش ارتباطی به این فصل و فصل گذشته ندارد.

سیامک کوروشی: بازیکنی که از لژیونر بودن و حضور در المعیذر قطر به اینجا رسیده است. او فصل گذشته را در فولاد خوزستان بود که سال خوبی برایش محسوب نمی‌شد.

رحمان احمدی: دروازه بان با تجربه فوتبال ایران بعد از جدایی از تیم دسته اولی گل ریحان و پیوستن به نفت مسجد سلیمان امروز از این تیم نیز جدا شد. او در آستانه 40 سالگی احتمالا باید به دنبال پست جدید باشد به جای تیم جدید.

سینا عشوری: زمانی جزو بازیکنان با کیفیت لیگ بود و چند سالی است که به دلیل مصدومیت و دلایلی نامعلوم از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته است. ذوب‌آهن و تراکتورسازی تنها تجربه‌های خوب او در لیگ برتر بودند و فعلا نتوانسته تیمی پیدا کند تا آن تجربه‌های خوب را تکرار کند.

توحید غلامی: بازیکنی که ادعا داشت به دلیل مسائل غیرفوتبالی از استقلال کنار گذاشته شده تا الان نتوانسته خود را در تیمی ثابت کند. او در این فصل به ماشین‌سازی پیوست اما یک مصدومیت سنگین نامش را از لیست این تیم خارج کرد.

مسعود حسن‌زاده: مهاجمی که یکی از عجایب این لیست است. او هم یکی از قربانیان مصدومیت بود. او بعد از این که به دلیل مصدومیت از لیست ذوب‌آهن کنار گذاشته شد روزهای خوبی را نگذراند. اگرچه پیش‌بینی می‌شد حضورش در سپاهان به معنی احیای دوباره‌‌اش باشد اما این اتفاق نیفتاد. آخرین خبر از او حضورش در ماشین‌سازی بود اما خبر جدیدی از او شنیده نشده است.

حکیم نصاری، مهدی بدرلو، بابک حاتمی، امید جهانبخش، احمد آهی، آرش افشین، مجتبی روشنگر، حمیدرضا طاهرخانی، رضا درویشی، وحید عسگری، سامان آقازمانی و امین منوچهری از دیگر بازیکنان شناخته شده لیست ایرانی‌های بدون تیم هستند.

30388

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!