تمجید سرمربی تیم ملی انگلیس از شاگردانش


گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو2020 از شاگردانش به خاطر سبک بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزشان تمجید کرد. نوشته تمجید سرمربی تیم ملی انگلیس از شاگردانش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تمجید سرمربی تیم ملی انگلیس از شاگردانش

ساوت‌گیت: هرچه از بازی گذشت بهتر شدیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵
تمجید سرمربی تیم ملی انگلیس از شاگردانش

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از پیروزی ۴-۰ تیمش مقابل بلغارستان در مقدماتی یورو۲۰۲۰ از شاگردانش به خاطر سبک بازی تهاجمی و هیجان‌انگیزشان تمجید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه تیم ملی انگلیس دیروز در خانه خود موفق شد در مقدماتی یورو۲۰۲۰ حریفش بلغارستان را ۴-۰ مغلوب کند، گرت ساوت‌گیت ، سرمربی این تیم از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرده و سبک بازی سه‌شیرها در این بازی را تهاجمی و هیجان‌انگیز توصیف کرد.

انگلیس در شب درخشش هری کین که سه گل به ثمر رساند و پاس گل چهارم تیمش که توسط رحیم استرلینگ به ثمر رسید را هم داد، موفق شد سومین پیروزی خود در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی را بدست آورده و دوباره به صدر گروه A رقابتها برگردد.

ساوت‌گیت بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

” در بازی‌هایی مثل این تیم باید مراقب باشد که تمرکز کافی داشته باشد و این تمرکز را درست هدایت کند. ما در طول بازی با قدرت تهاجمی عمل کردیم و من از این بابت خیلی راضی‌ام. من معتقد نیستم که تیم ما در اواخر بازی دچار خود بزرگ‌بینی شده بود. رویهم‌رفته از عملکرد تیمم در این بازی ابراز رضایت می‌کنم. بعضی از حرکات تهاجمی ما واقعا هیجان‌انگیز بود”.

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:

” به اعتقاد من عملکرد تهاجمی انگلیس هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شد. نیازی نبود که بازی را پیچیده کنیم چون نیازی به این کار نبود. ما در این بازی خطرناک بودیم ولی گاهی اوقات بیشتر از آنکه لازم باشد به توپ ضربه می‌زدیم و آرایش تیمی حریف هم گاهی در حفظ مالکیت توپ برایمان مشکل‌ساز می‌شد”.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا