فراخوان #حسین_معنی_آزادی با محور مداحی‌های میثم مطیعی


فراخوان #حسین_معنی_آزادی با محور مداحی‌های میثم مطیعی

فراخوان طراحی و ساخت کلیپ از مداحی‌های «میثم مطیعی»، مداح اهل بیت(ع) با امکان انتشار در فضای مجازی از طریق هشتگ #حسین_معنی_آزادی توسط جمعی از علاقمندان این ذاکر آل‌الله(ع) اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: فراخوان طراحی و ساخت کلیپ از مداحی های «میثم مطیعی»، مداح و ذاکر نامی اهل بیت(ع) به همت جمعی از دوستداران این ذاکر اهل بیت(ع) برگزار می شود.

در اطلاعیه این فراخوان آمده است: بالاترین حجم مصرف مردم در فضای مجازی، از ویدئوها و کلیپ‌های کوتاه است پس نهضت کلیپ‌سازی را به راه انداختیم تا موج ترویج و تبلیغ معارف حسینی را برای علاقه‌مندان تسهیل کنیم.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند به بانک صوتی محرم ۹۸ میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) _ از شب اول محرم به بعد _ در پایگاه اینترنتی به نشانی MeysamMotiee.ir و شبکه‌های اجتماعی @MeysamMotiee مراجعه و از مداحی دل‌خواه خود کلیپ تهیه کنند.

گفتنی است، افراد می‌توانند، تولیدات خود را با هشتگ: #حسین_معنی_آزادی در فضای مجازی منتشر کنند و نسخه تقطیع نشده و کامل آن را همراه با مشخصات و تلفن خود را به آیدی هیأت «میثاق با شهدا» به نشانی @tovlidat98 ارسال کنند.

تولیدات برتر به‌صورت ثابت در شبکه‌های اجتماعی رسمی میثم مطیعی منتشر می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !