نقش فراموش نشدنی سپاه در بازسازی مدارس سیل زده/بزرگترین کادرسازی انقلاب در مدارس انجام می شود


نقش فراموش نشدنی سپاه در بازسازی مدارس سیل زده/بزرگترین کادرسازی انقلاب در مدارس انجام می شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بزرگترین کادرسازی برای انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امروز در گردهمایی مدیران و کارشناسان شاهد آموزش و پرورش گلستان درسالن اجتماعات سپاه نینوا گلستان ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی عامل بقای دین خداوند است و گفتمان سیدالشهدا که همان گفتمان انقلابی و مقاومت است تضمین کننده استمرار رسالت نبوی و استمرار غدیر در قالب انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در جنگ هشت ساله مانند کربلا افراد بر سر جان دادن و رسیدن به شهادت از یکدیگر سبقت گرفتند و این نشان می‌دهد که دفاع مقدس نیز با فرهنگ عاشورا مدیریت شد.

معروفی افزود: اگر انقلابی فکر کنیم و جهادی عمل کنیم می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه کنیم و نباید گرایشات سیاسی مختلف ما را از منافع ملی دور کرده و در مقابل هم قرار دهد.

وی ادامه داد: باید در مدارس شاهد، گفتمان انقلابی و گفتمان شهدا را برای بچه ها تبیین کنیم که این گفتمان مصونیت بخش است .

معروفی بیان کرد: اعتقاد دارم که بزرگترین کادرسازی برای انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود و هر چه نگاه به آموزش و پرورش مثبت تر باشد تربیت دانش آموزان نیز بهتر انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم نقش تربیتی درستی را ایفا کنیم باید همانند پدر و مادر در کنار بچه ها باشیم.

نقش فراموش نشدنی سپاه در بازسازی مدارس سیل زده/بزرگترین کادرسازی انقلاب در مدارس انجام می شود

نقش پررنگ سپاه در بازسازی مدارس سیل زده گلستان

احسان گوهری راد ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و تجلیل از دلاوری رزمندگان اسلام در طی دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون رشادت و جانبازی دلاورانی است که از جان عزیز خود گذشتند تا به این انقلاب گزندی وارد نشود.

وی درادامه با اشاره به نقش سپاه در طی بحران سیل و تلاش‌های بعد از سیل در جهت مدرسه سازی گفت: آموزش و پرورش استان به هیچ عنوان حمایت و همراهی های سپاه را در جهت احیا و بازگشایی مدارس فراموش نخواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در ادامه با اشاره به ضرورت شکل گیری مدارس شاهد به دستور حضرت امام خمینی(ره) گفت: در 33مدرسه شاهد در سطح استان 8 و 556 دانش آموز و 10 هزار و 12 همکار فرهنگی حضور دارد و به تعدادی از دانش آموزان نیز در قالب طرح پراکنده شاهد خدمات ارائه می شود.

گوهری راد مدیران مدارس شاهد را نیز زحمت کش ترین مدیران استان ذکر کرد و گفت: در این مدارس علاوه بر فعالیت های آموزشی تمرکز خاصی بر روی فعالیت های تربیتی نیز وجود دارد.

در خاتمه از 11 تن از مدیران و کارشناسان برگزیده مدارس شاهد گلستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید