تشریح برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس/برگزاری 48 برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد


تشریح برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس/برگزاری 48 برنامه در استان کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌ های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد در همه شهرستان ها با رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی فتح میرمحمدی» امروز (۱۷ شهریور) در نشست ستاد هفته دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، جامعه بدون فرهنگ ایثار و شهادت بی محتواست، گفت: امکان بهره مندی جامعه از ذخایر معنوی از آثار وجودی فرهنگ ایثار و شهادت میسر است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ایثار و رشادت ها در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به عنوان نفطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند و در اذهان آیندگان هم محو نخواهد شد.

وی ادامه داد: این رشادت ها و فداکاری های بی نظیر که مردم ایران به رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه) خلق کردند، به ما اقتدار و عظمت بخشید و اعتماد به نفس و خودباوری را در جامعه نهادینه کرد.

میرمحمدی اضافه کرد: این جنگ و دفاع مقدس باعث بیداری و امیدواری ملل مسلمان و از سویی شکسته شدن هیمنه و ابهت آمریکا و نظام استبدای شد و امروز ایران اسلامی از تاثیر گذارترین کشورها در مجامع بین المللی است.

این مسئول فرهئنگی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دوران طلایی خلق حماسه و دفاع و نشر، ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه ایثار، شهامت و شهادت در جامعه دانست و تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی از جمله خدمات رسان و فرهنگی در این خصوص متولیان برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس را در همه شهرستان ها یاری کنند.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیت ها برای هر چه بهتر اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور ماه جاری آغاز می شود و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدا استفاده کرد.

سرهنگ «مسعود مثنوی» هم گفت در این هفته ۴۸ برنامه مختلف در حوزه دفاع مقدس برگزار می شود که برنامه ها با رژه نیروهای مسلح در مرکز شهرستان ها آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، رزمایش، همایش بازسازی عملیات طریق القدس توسط تیپ ۴۸ فتح استان از دیگر برنامه های این هفته است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت