توزیع 80 تن کالای اساسی ویژه محرم در آبادان آغاز شد


توزیع 80 تن کالای اساسی ویژه محرم در آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: با آغاز ماه محرم توزیع 80 تن کالای اساسی با نرخ مصوب در بازار این شهرستان آغاز شده‌است.

حسین عیسی زاده دریس روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا کالاهای تامین شده را شامل ۲۴ تن برنج، ۲۵ تن شکر، ۲۰ تن مرغ و ۱۱ تن گوشت عنوان کرد و افزود:توزیع این اقلام در فروشگاه های مختلف در سطح بازار آبادان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هر کیلوگرم شکر با نرخ ۳۸ هزار ریال ،برنج دانه بلند هر کیلوگرم ۶۱ هزار ریال در فروشگاه تعاونی احمدآباد فرعی ۱۳ و میدان طیب روبروی بانک مسکن توزیع می شود.

گوشت منجمد نیز با قیمت کیلویی ۴۲۰ هزار ریال و مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۱۳۰ هزار ریال در فروشگاه میدان طیب بین شهروندان توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: برای کنترل قیمت ها، بازار آبادان از سوی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و بسیج اصناف نظارت و کنترل می شود.

وی افزود: در این راستا ۱۰ گروه بازرس به صورت ثابت در ۱۰ نقطه شهر آبادان مستقر شدند تا با متخلفان و گرانفروشان برخورد کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آبادان گفت: گروه های بازرسی صبح و بعد ازظهر بر توزیع کالاهای اساسی بین مردم نظارت دقیق دارند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط