اقامه نماز ظهر عاشورا در 50 بقعه متبرکه البرز


اقامه نماز ظهر عاشورا در 50 بقعه متبرکه البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: نماز ظهر عاشورا با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی در 50 بقعه متبرکه استان اقامه می‌شود.

اقامه نماز ظهر عاشورا در 50 بقعه متبرکه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اقامه نماز ظهرعاشورا در 50 بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت نماز و قیام امام حسینی(ع)، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برپایی نماز ظهر عاشورا در بقاع مجری طرح بصیرت عاشورایی صورت گرفته است.

وی افزود: اقامه نماز ظهر عاشورا به صورت محوری در امامزاده محمد(ع) کرج برگزار می‌شود و این مراسم به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز البرز پخش خواهد شد.

دشتکی بیان کرد: همچنین در برخی بقاع متبرکه از محل موقوفات مرتبط با اطعام عزاداری امام حسین(ع) و محل کمک‌های مردمی و خیرین، توزیع اطعام ظهر عاشورا انجام می‌شود.

وی همچنین به برپایی مراسم شام غریبان سالار شهیدان در 30 بقعه مجری طرح بصیرت عاشورایی اشاره کرد و گفت: طبق روال هر سال، دوازدهم ماه محرم و همزمان با حرکت غافله اسرای کربلا تجمع ویژه بانوان به نام «رهروان زینبی» در پنج نقطه از استان البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز بیان کرد: ویژه برنامه رهروان زینبی پنج شنبه، 21 شهریور با حضور مداحان برتر و شعرای استانی، ساعت 16 در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار می‌شود و پوشش تصویری این مراسم نیز به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز البرز صورت می‌گیرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟