چرا فدراسیون تنیس در مزایده آکادمی استقلال شرکت نکرد؟


چرا فدراسیون تنیس در مزایده آکادمی استقلال شرکت نکرد؟

مجید شایسته، رئیس پیشین فدراسیون تنیس، به ٢ دلیل در مزایده آکادمی تنیس استقلال شرکت نکرد.

چرا فدراسیون تنیس در مزایده آکادمی استقلال شرکت نکرد؟

اول اینکه می‌دانست به جای او برای فدراسیون سرپرست تعیین می‌کنند و به این ترتیب آکادمی استقلال از او گرفته می‌شود. دوم و مهم‌تر آن که سال آینده قرارداد امیر صدری تمام می‌شود و باید زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب را تحویل دهد. بنابراین صدری با هماهنگی با شایسته در این مزایده شرکت کرد، چون اگر شایسته نامه میزد که فدراسیون تنیس این باشگاه را می‌خواهد (٣ ماه قبل وزارت نامه زده که اولویت باشما ست) مزایده برگزار نمی‌شد. امیر صدری مشاور عالی مجید شایسته است و به تازگی هم در کمیته المپیک از طریق شایسته حکم گرفته است و همچنین او با مجوز شایسته وارد کننده انحصاری توپ تنیس هست.
از طرفی دیگر فرزین ضیاء آذری هم در مزایده شرکت کرده است. قبلا آقای شایسته از وزیر درخواست کرده بود که ضیاء آذری سرپرست فدراسیون بشود که وزیر مخالفت کرده بود. تا اینجا همه چیز طبق برنامه شایسته پیش می‌رود و آکادمی استقلال تا ٣ سال آینده دسته تیم شایسته باقی می‌ماند.
شایسته همزمان در صدا و سیما حاضر شده و درگفتگویی ادعا می‌کند که ما به خاطر بی مهری وزارت در مزایده شرکت نکردیم و تنیس مظلوم واقع شده است.
در واقع شایسته وزارت خانه را بازی داده و در عین حال وزارت خانه هم خوشحال که بالاخره موفق شدیم باشگاه استقلال را از دست شایسته در بیاریم. عجبا که وزارت خانه اصلا متوجه این زیرابی رفتن فدراسیون شایسته نشدند؛ بنابراین شنبه که مزایده انجام شود یکی از ٣ نفر شایسته برنده آن خواهند بود. امیر صدری، فرزین ضیاء آذری ویا امیر مهذبنیا.

شایسته حتی بدنبال پست بهتر در تنیس آسیا هم هست و به عنوان رییس فدراسیون در رای گیری برای انتخاب رییس فدراسیون جهانی تنیس ٢٥ دسامبر به پرتغال می‌رود تا به رییسش در تنیس آسیا (آنیل یکی از ٢ کاندیدا و رییس تنیس آسیا) رای بدهد تا به پست بهتری در اسیا یا فدراسیون جهانی تنیس برسد. حالا سوال اینجاست که چرا شایسته برود؟! چقدر سرپرست جدید بی تفاوت است نسبت به این مسائل مهم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تنیس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل