آغاز فروش گوشی هوآوی Mate X در ماه آینده


آغاز فروش گوشی هوآوی Mate X در ماه آینده

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از احتمال آغاز فروش گوشی منعطف شرکت هوآوی با نام Mate X در ماه آینده خبر می‌دهد.

آغاز فروش گوشی هوآوی Mate X در ماه آیندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در اخبار شنیدیم که سامسونگ بار دیگر عرضه اولین گوشی منعطف خود را آغازکرده، فروش این دستگاه در کره شروع شده و به زودی به کشورهای دیگر نیز می‌رسد، ممکن است برای شما سوال شده باشد که برنامه هوآوی برای رقابت با این شرکت چه خواهد بود؟ باید به این مسئله توجه کنیم که هوآوی نیز مانند رقیب دیرینه خود، سامسونگ، عرضه گوشی منعطف خود را به تعویق انداخت تا اشکالات احتمالی آن را رفع کند.

خوشبختانه به تازگی، ریچارد یو، رئیس بخش موبایل این شرکت، چند جلسه توجیهی در IFA برگزار کرده که در طی آن جزئیات دیگری از محصول منعطف هوآوی را فاش کرده است. گوشی Mate X می‌تواند در اوایل ماه آینده، یا حداکثر تا ماه نوامبر، به بازار عرضه شود.

استفاده از یک تراشه قدرتمند در Mate X

ابتدا هوآوی قصد داشت که در ماه آگوست، فروش تلفن همراه منعطف خود را آغاز کند اما به دلایلی که توضیحات لازم را درباره آن نداد، مجدداً عرضه Mate X را به تعویق افتاد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد گزارش‌های گذشته در مورد استفاده Mate X از تراشه Kirin 990 درست بوده است.

آغاز فروش گوشی هوآوی Mate X در ماه آینده

بیشتر بخوانید: پیش‌نمایش گوشی تاشو هوآوی منتشر شد +تصاویر

هوآوی ممکن است تصمیم بگیرد که دو مدل جداگانه از این گوشی را به فروش برساند، یکی با Kirin 980 (همانطور که Mate X اصلی در ماه فوریه در MWC ارائه شد) و دیگری همراه با تراشه پرچمدار جدید SoC، که اوایل امروز در IFA به صورت رسمی معرفی شد. هنوز مشخص نیست که آیا تفاوت‌های سخت افزاری بیشتری بین این دو وجود خواهد داشت یا خیر.

اولین نسخه این گوشی که در دسترس ما قرار خواهد گرفت، مدلی است که دارای تراشه سیلیکونی قدیمی‌تر است. به نظر می‌رسد که این نسخه دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به مدلی که دارای تراشه Kirin 990 است، باشد؛ البته هنوز این مسئله را دقیقا نمی‌دانیم. یکی از مدیران این شرکت پیشتر درباره هزینه ساخت این گوشی‌ منعطف و چالش‌های موجود سر راه سازنده صحبت کرده بود.

انتهای پیام/

فروش گوشی جدید هوآوی به زودی آغاز می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06