بازگشت خندوانه + زمان دقیق پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم 98


بازگشت خندوانه + زمان دقیق پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم 98 فصل هفتم خندوانه 98 در نیمه دوم سال 98 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و این خبری است که میرباقری درباره ای نبرنامه پر مخاطبی داد . با این اظهار نظر مرتضی میرباقری معاون سیما همه حدس و گمان ها و […] نوشته بازگشت خندوانه + زمان دقیق پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم 98 اولین بار در مجله...

بازگشت خندوانه + زمان دقیق پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم ۹۸

فصل هفتم خندوانه ۹۸ در نیمه دوم سال ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت و این خبری است که میرباقری درباره ای نبرنامه پر مخاطبی داد .
با این اظهار نظر مرتضی میرباقری معاون سیما همه حدس و گمان ها و شایعات مبنی بر پخش نشدن این برنامه و رامبد جوان منتفی شده و قرار است فصل هفتم خندوانه در نیمه دوم و بعد از محرم و صفر شروع بکار کند .

بازگشت خندوانه + زمان دقیق پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم 98

زمان پخش فصل هفتم خندوانه در سال ۹۸

اختتامیه فصل ششم خندوانه ۱۶ فروردین ماه ۹۸ با حضور جمعی از مهمانان و عوامل این برنامه برگزار شد و رامبد جوان بعد از ساخت شش فصل پربیننده از این برنامه اعلام کرد که تا مدتها خبری از ساخت فصل بعدی این برنامه نخواهد بود و اما گفته می شود که تولید و پخش سری جدید این برنامه از زمستان ۹۸ مجددا از سر گرفته می‌شود.

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد فرزندشان، شایعات زیادی را مبنی بر عدم ساخت فصل هفتم خندوانه رقم زد که توسط تهیه کننده این برنامه تکذیب شد و حالا معاون سیما در یک گفتگو خبر از پخش خندوانه جدید از نیمه دوم سال داد.

مرتضی میرباقری معاون سیما در یک گفتگو خبر از پخش برنامه هایی جدید در تلویزیون داد که پخش فصل هفتم خندوانه یکی از آنها بود.
معاون سیما خبر از پخش برنامه هایی جدید در شبکه های مختلف سیما خبر داد که یکی از آنها برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است که ششمین فصل آن نوروز ۹۸ به پایان رسید و زمزمه هایی از منتفی شدن ساخت فصل بعدی آن به گوش رسید.
معاون سیما خبر از پخش فصل هفتم خندوانه در نیمه دوم سال داد و به احتمال زیاد بعد از بازگشت رامبد جوان و نگار جواهریان از کانادا ضبط این برنامه برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

رامبد جوان با سری هفتم خندوانه در شبکه نسیم

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه چندماهی است که برای تولد دخترش راهی کانادا شده است و بعد از اتمام برنامه خندوانه تنها کار هنری اش انیمیشن نی نی و دادا در کانادا بود که در فضای مجازی منتشر شد و بعد از آن این کارگردان ، بازیگر و مجری کشورمان در تجربه ای جدید به سراغ تهیه کنندگی تئاتر رفت و به زودی با نمایش زیبایی گاهی زن است در ایران روی صحنه میرود.
بعد از اتفاقاتی که رامبد جوان در کانادا تجربه کرد و ماجرای به دنیا آوردن فرزند او خارج از ایران در شبکه های اجتماعی بسیار داغ شد، گفته می شد که این مجری در تلویزیون ممنوع الکار است اما با اعلام مرتضی میرباقری معاون سیما؛ او و خندوانه به شبکه نسیم باز می گردند.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند و برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر