سناتور آمریکایی علیه اخوان المسلمین مصر


سناتور آمریکایی علیه اخوان المسلمین مصر

تد کرور نماینده مجلس سنای آمریکا هفته گذشته در اظهاراتی از مقامات این کشور خواست حزب اخوان المسلمین مصر را در لیست سازمان های تروریستی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، تد کرور نماینده مجلس سنای آمریکا هفته گذشته در اظهاراتی از مقامات این کشور خواست حزب اخوان المسلمین مصر را در لیست سازمان های تروریستی اعلام کنند. وی گفت اقدامات و بیانیه های این حزب به صراحت می گوید که آنها از تروریست ها حمایت می کنند.

حزب اخوان المسلمین مصر یکی از احزاب قدیمی این کشور است. این حزب در اصل یک جنبش فراملی اهل سنت است که در بسیاری از کشورهای عربی طرفدار دارد. اخوان المسلمین را می‌توان بزرگترین گروه سیاسی سنی در جهان به‌شمار آورد.

کروز گفت: حزب اخوان المسلمین در بیانیه های خود حمایتش را از گروه های تروریستی پنهان نمی کند. کروز در موسسه هودسون صحبت می کرد.

دولت مصر بعد از روی کار آمدن نظامیان اخوان المسلمین را در لیست گروه های تروریستی اعلام کرد و فعالیت این حزب را در خاک مصر ممنوع اعلام کرد.

کروز گفت: به نظر من اخوان المسلمین بیشتر از یهودیان و مسیحیان خود مسلمانان را به قتل می رساند. افکار جهادی این گروه به نظر می رسد در حمایت از گروههای تروریستی داعش باشد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر