سباستین فتل: لکلرک برخلاف تصمیم داخلی تیم رفتار کرد


فرمول یک ایران – پس از مرحله تعیین خط بخث برانگیز گرندپری ایتالیا 2019، سباستین فتل راننده تیم اسکودریا فراری بیان کرد که چارلز لکلرک به برنامه ای که در تیم در نظر گرفته شده بود عمل نکرد و راه خودش را در پیش گرفت. فتل در مورد برنامه تیم اسکودریا فراری اینگونه صحبت نمود: من داشتم تلاش می کردم که دورم را بزنم ولی یک مکلارن و رنو جاده را بسته بودند....

فرمول یک ایران – پس از مرحله تعیین خط بخث برانگیز گرندپری ایتالیا 2019، سباستین فتل راننده تیم اسکودریا فراری بیان کرد که چارلز لکلرک به برنامه ای که در تیم در نظر گرفته شده بود عمل نکرد و راه خودش را در پیش گرفت.

فتل در مورد برنامه تیم اسکودریا فراری اینگونه صحبت نمود:

من داشتم تلاش می کردم که دورم را بزنم ولی یک مکلارن و رنو جاده را بسته بودند. من قطعا با روندی که مرحله تعیین خط پیش رفت خوشحال نیستم؛ ما نتوانستیم برای دومین بار دور بزنیم به مانند خیلی های دیگر ولی باور دارم که در داخل تیم ما یک سری ارتباطات و هماهنگی های داشتیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم.

در دور اول مرحله سوم تعیین خط این من بودم که در جلو و تنها بودم اما طبق برنامه قرار نبود که در دور آخر مرحله سوم تعیین خط من کسی باشم که جلو قرار می گیرد. من نمی توانم با اتفاقی که افتاد خوشحال باشم، این چیزی نبود که ما قصد انجام دادن آن را داشتیم. لکلرک باید در تمام لحظات این دور از من جلوتر می بود، اما به هر حال من با ماشین راحت بودم، تعیین خط خوبی بود، خودرو خیلی خیلی خوب بود. من واقعا دور خوبی را داشتم و فقط تو(tow) نداشتم که این باعث ایجاد تفاوت در زمان پول پوزیشن و غیر پول پوزیشن بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...