کمیته مجلس نمایندگان آمریکا «استیضاح ترامپ» را به رأی می گذارد


کمیته مجلس نمایندگان آمریکا «استیضاح ترامپ» را به رأی می گذارد

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در روزهای آتی قطعنامه ای را با هدف رسمیت دادن به تحقیقات خود پیرامون استیضاح رئیس جمهور آمریکا به رأی می گذارد.

کمیته مجلس نمایندگان آمریکا «استیضاح ترامپ» را به رأی می گذاردبه گزارش فانوس، یک مقام آگاه در کنگره آمریکا روز شنبه اعلام کرد که کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در روزهای آتی قطعنامه ای را به رأی می گذارد که به روند تحقیقات این کمیته پیرامون استیضاح «دونالد ترامپ» جنبه رسمی می بخشد.

هدف این کمیته- که تحت کنترل دموکراتهاست- آنست که تا پایان سال میلادی جاری در مورد ارائه مواد قانونی مربوط به استیضاح به مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم گیری کند.

به گفته این مقام آگاه که خواست نامش فاش نشود، اوایل روز چهارشنبه اعضای کمیته قضایی مجلس نمایندگان به قطعنامه ای رأی خواهند داد که روند این تحقیقات را به شیوه ای بهتر تعیین خواهد کرد.

گغتنی است که رویکرد رایج این کمیته در خصوص استیضاح به دلیل احتراز از رویه قضایی در جریان تحقیقات خود علیه «ریچارد نیکسون» و «بیل کلینتون» رؤسای جمهور سابق آمریکا مورد انتقاد جمهوریخواهان است.

با این حال، «جرالد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا بیشتر بر یافته های تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه در پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و شواهدی دال بر تقلای ترامپ جهت اشکال تراشی در روند اجرای تحقیقات تمرکز کرده است.

در پی شهادت رابرت مولر در ماه ژوئیه، نادلر روند تحقیقات این کمیته را برای بررسی ادعاها در خصوص ترکیب نامناسب منافع تجاری ترامپ با نقش وی در مقام رئیس جمهور و همچنین پرداخت حق السکوت از جانب وی به زنانی که با آنان رابطه نامشروع داشته، گسترش داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا