رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید + فیلم


رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید + فیلم

رانندگی جنون‎آمیز راننده چینی مرگ دانش آموز بی‌گناه را در یکی از خیابان‌های این کشور رقم زد.

رانندگی جنون‌آمیز راننده وانت فاجعه آفرید + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رانندگی جنون‌آمیز یک راننده چینی به همراه بی‌احتیاطی دانش‌آموز دبیرستانی حادثه‌ای دلخراش را در یکی از خیابان‌های این کشور رقم زد. در این حادثه که در صبح روز پنجشنبه و در مقابل دبیرستانی در منطقه شنژن چین رخ داد این دانش‌آموز بر اثر تصادف شدید با یک خودروی وانت کشته شد.

ویدئویی که توسط دوربین نصب شده در خیابان تهیه شده است، چگونگی این تصادف مرگبار را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو دانش‌آموز متوفا در حالی که مستقیما به جلو نگاه می‌کند بدون توجه به سمت راست خود وارد خیابان می‌شود. این در حالی است که چند تن از همکلاسی‌های او در پشت سر او و یکی از آن‌ها در گوشه خیابان دیده می‌شود. لحظاتی بعد یک خودروی وانت که در لاین وسط خیابان در حال حرکت است از راه رسیده و با شدت زیادی به این دانش‌آموز برخورد می‌کند. در ویدئوی منتشر شده شدت برخورد آنچنان زیاد است که این پسر نوجوان را به طرزی وحشتناک به هوا پرتاب می‌کند.

راننده این خودروی وانت بدون توجه به قوانین رانندگی با سرعت بسیار زیاد در حال رانندگی در داخل شهر بود و همچنین بی‌توجهی او به محل ویژه عبور عابر پیاده این حادثه را رقم زد.

بنا به گزارش رسانه‌های چین این دانش‌آموز در صحنه تصادف جان خود را از دست داد. این حادثه تنها یک هفته پس از پایان تعطیلات تابستانی و آغاز مدارس در چین رخ داد. پلیس چین سرگرم تحقیقات در مورد این حادثه است. هنوز مشخص نیست آیا راننده خاطی پس از این حادثه اقدام به فرار از صحنه تصادف کرده است.

انتهای پیام/

بی احتیاطی دانش آموز دبیرستانی فاجعه آفرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در